נטפליקס תוריד מהמסך סדרות שלא תרצו לפספס, צפו מהר לפני שייגמר

ענקית הסטרימינג מסירה סדרות מוכרות, ופותחת את החודש עם סיפורים חדשים של דוקו, מתח וגם רומנטיקה. אומרים שלום לנמלטים ומשפחה מודרנית, ומקבלים בברכה את המצוד אחר גדולי המתחזים וטיפול מלכותי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 28/12/21 13:53 כד בטבת התשפב

נטפליקס תוריד מהמסך סדרות שלא תרצו לפספס, צפו מהר לפני שייגמר
צילום: shutterstock

נטפליקס פותחת את שנת 2022 בסערה, ומפרסמת את שלל הסדרות והסרטים שיעלו לשרת הסטרימינג שלה עם החודש הראשון. אחרי הבשורה על הסדרות החדשות, מתברר שבנטפליקס מפנים מקום, ומורידים מהמסכים כמה סדרות אהובות במיוחד. 

הסדרות שנטפליקס תוריד מהמסך כבר בסוף החודש

נמלטים 

סדרת הדרמה האמריקאית שעלתה לשידור כבר בשנת 2005 הביאה את סיפורו של מייקל סקופילד, המהנדס הגאון שנכנס לכלא כדי להבריח את אחיו, לינקולן בורוז שנידון למוות. במהלך העונות המתח גובר, והם כבר נמלטים סדרתיים מהכלא ומרשויות החוק, ונאבקים מול מנגנון הרשע של הממשל, "החברה". כמובן שיש גם סיפור אהבה מתקתק בין מייקל לבין רופאת הכלא, שרה טנקרדי ודמויות רבות מוסיפות צבע וגם קצת הומור שחור לאקשן הפועם בכל פרק מחדש. 

צילום: shutterstock

איך פגשתי את אמא

קומדיית המצביים האמריקאית שעלתה לשידור בשנת 2005, עוקבת אחרי טד מוסבי, שבשנת 2030 משספר לילדיו על רצף האירועים שהובילו אותו לפגוש את אמם ומתרחשת במנהטן, ניו יורק. תשע עונות יש בסדרה, והיא זכתה בפרס האמי ואפילו בסדרת ספין אוף, "איך פגשתי את אבא". 

המפץ הגדול

גם כאן מדובר בסיטקום אמריקאי מהעשור הראשון של המאה העשרים ואחת. הצופים עוקבים אחרי סטודנטים לפיזיקה, חנונים להפליא, שנהנים להתווכח על מדע בדיוני. לידם עוברת לגור פני הצעירה והתוססת, שחקנית בתחילת דרכה, שמכניסה חברה וצבע לחייהם השגרתיים. הסדרה אף בפרס TCA בעבור "סדרת הקומדיה הטובה ביותר". 

משפחה מודרנית 

בשנה שעברה עלו על 11 העונות של הקומדיה האמריקאית לנטפליקס, ובקרוב כבר לא תוכלו לצפות בהם. הסדרה עוקבת אחרי ג'יי פריצ'ט, שלו משפחה מגוונת במיוחד. בן, בת, אישה שנייה צעירה ממנו ויחד הם מגדלים את בנה הצעיר. 22 פרסי אמי הוענקו לסדרה בכל שנות השידור, שזכתה לתהודה רבה. 

התכנים החדשים שיגיעו לנטפליקס

מינכן, על סף מלחמה (21.01.22)

השנה היא 1938, תכנית שנרקמת על ידי דיפולמט גרמני ופקיד בריטי שמטרה למנוע את מלחמת העולם השניה, מבוסס על הספר של רוברט האריס. הסרט יעלה לשרת הסטרימינג בתאריך 21.1.22 

טוני נולד מחדש עונה 3 (14.01.22)

לאחר שאיבד את אשתו , טוני מחליט להפסיק לכעוס על החיים ומנסה למלא אחר החלל שהותיר מותה של אשתו, סדרה מרגשת מתוחכמת ורגישה. הסרט יעלה לשרת הסטרימינג בתאריך 14.1.22 

אומני ההונאה: המצוד אחר גדולי המתחזים (18.01.22)

הסדרה הזו מיועדת במיוחד לחובבי הדוקו. כאן תוכלו לעקוב אחרי נוכל אכזרי שהתחזה למרגל בריטי והפעיל מניפולציות קשות על קורבנותיו, שמהם גנב, ומבני משפחותיהם.

טיפול מלכותי  (20.01.22)

את הקומדיה הרומנטית הקלילה שמרנו לסוף. איזי, ספרית ניו יורקית, מנצלת את ההזדמנות לעבוד בחתונה של נסיך מקסים, אבל כשהניצוצות ביניהם עפים, מי תנצח – האהבה הוא המחויבות לתפקיד.