שאלה
נטענו ענבים בעציצים מחוררים על משטח בטון בסביבות פסח של שנת תש"פ. עד מתי הענבים ערלה?
תשובה
בס"ד
שלום רב
הענבים שיחנטו לאחר טו בשבט תשפ"ג יהיו נטע רבעי. אלא אם השתילים היו גדולים (יותר מחצי שנה).
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ