שאל את הרב

תחושה רעה- הכל רע לי

חדשות כיפה צוות ישיבת פתח תקוה 16/02/06 14:26 יח בשבט התשסו

שאלה

שלום לכבוד הרב

אני בת 22 וחצי ומרגישה כי כל מה שאני עושה לא הולך כמו שאני רוצה, התוצאות גרועות ממה שציפיתי.

זה מתחיל באמונה שלי בקב"ה כי הכל לטובה והכל בידיו, אני מאמינה בכך. אבל תמיד עולה לי השאלה אז למה הוא עושה לי את זה. למה הוא לא מקשיב לתפילויי, במה חטאתי שלא מגיע לי מה שאני רוצה.

התחושה הרעה הזו החלה מזמן והיא רק גוברת. היא התחילה במותו המפתיע של סבי שהיה צדיק וירא שמיים ופתאום נפטר מבלי שום התראה או סימן לכך שזה הולך להגיע. ואחרי זה בא פינוי גוש קטיף שערער אותי לגבי מהי ארץ המובטחת?!?

כמו כן ישנו עניין החתונה שכמה שאני יוצאת ומכירה בחורים איני מוצאת את האחד שאיתו אני רוצה להתחתן, ההצעות אינן מתאימות והפגישות נעשות מלחץ שמא אני לא אמצא.. אני מתחילה לאבד את התקווה שאכן קיים האחד ואולי זה חלק מחיי שעליי לקבל ולהשלים עם העובדה שזה גורלי..

האירועים הללו גרמו לי לירידה באמון ולכעס גדול ואני לא יודעת למי להפנות.. זו התחושה הרעה שנמצאת בי ואני רוצה להיפטר ממנה..

אשמח אם תוכל לעזור לי במעט על מנת שהתחושה תפסק..

תודה מראש

וסליחה על אורך המכתב..

אני

תשובה

שלום וברכה .
אין אני יכול לנחמך אלא לנסות להוציא את החבוש מבית האסורים .
נכון הדבר כי עברנו שנה קשה מאוד במימד הלאומי . גירוש היהודים הגיבורים מחבל קטיף ,חורבן חבל ארץ זה שנבנה ע"י מדינת ישראל והסגרתו לרותחים הללו ימ"ש , היא פשע נורא ושבר גדול .
אנו בני אברהם יצחק ויעקב מאמינים ורואים לאורך ההיסטוריה ומגילת אסתר היא המקום הנפלא לראות זאת כי גם במצבים החשוכים ביותר "כי נמכרנו אני ועמי .. החרשתי .. אלא שציוה המן הרשע להרוג את כל היהודים , כך פרעה, כך היטלר ימ"ש ונצח ישראל משיך את קיומנו כהבטחתו ית' .
אנו לא מכחידים את הקושי אך יש לנו הבטחה וייעוד ואמונה כי אנו בדרך הנכונה גם אם היא ארוכה .
אשר לצדדים האישיים { סבא/הקמת בית}, אודה ולא אבוש כי אין לי לעודדך אלא שהעצבות תוביל אותך למקומות שפלים בהרבה. בהצלחה וב"ה ה' ישלח ברכה במעשה ידייך. אכי"ר .

כתבות נוספות