שאלה
שלום הרב,
ברצוני לדעת אם אני צריכה לצום את יו"כ מכיוון שאני צריכה לקחת תרופה והתרופה הזאת גורמת לתאבון ואין אפשרות לא לקחת אותה.. היתי רוצה שתאמר לי מה אני צריכה לעשות
תודה רבה
תשובה
שלום וברכה
בשאלה זו אין מספיק נתונים. איזו תרופה? מה מצבך הבריאותי וכו'. את צריכה לשאול את הרופא האם מדובר כאן בפקוח נפש או לא. ומה המשמעות שהתרופה גורמת לתאבון מבחינת הצורך לאכול
בברכה
מאיר נהוראי