שאלה
שלום!
אני ובן זוגי בני 17 וברצוננו להתחתן בגיל 18 ביום הולדתו ה18 של בן זוגי רצינו לערוך את החתונה.ברצוני לדעת האם זה אפשרי שבאותו יום בו ימלאו לו 18 נערוך את החתונה.....
או שעליינו לחכות עוד מעט זמן?
תשובה
שלום וברכה
מזל טוב - ברכת ה' עליכם. אין כל מניעה לעשות זאת ביום הולדתו
בברכה
מאיר נהוראי