שאל את הרב

יום כיפור

חדשות כיפה הרב מאיר נהוראי 13/09/04 00:24 כז באלול התשסד

שאלה

בס"ד.

כבוד הרב.

אני ממוצא ספרדי ולמרות זאת,אני מתפללת בכל שבת בבית הכנסת האשכנזי בישוב, קל לי להתחבר לנוסח התפילה האשכנזי מאשר הספרדי.

אני יכולה להרגיש את זה בעוצמות אליהן אני מגיעה, מה שלא היתי מגיעה בנוסח אחר.

ברצוני לשאול האם אפשר ללכת ביום כיפור לישיבה, שאני בטוחה שהתפילה שם תהיה דבר מדהים, מחזק,

או שעלי להישאר בבית בביה"כ הספרדי כיוון שזהו מנהג אבות?

(הורי אינם מתנגדים שלא אהיה ביו"כ ביישוב).

בתודה מראש.

תשובה

שלום וברכה

כן, מותר. אדם צריך להתפלל במקום שיוכל לכוף את עצמו לפני רבונו של עולם. עדיין, את יכולה להתפלל מתוך מחזור ספרדי את עיקר התפילה מהתחלה ועד תפילת העמידה (ועד בכלל) ובחזרת הש"ץ להתפלל יחד עם הישיבה


בברכה
מאיר נהוראי

כתבות נוספות