שאלה
בס"ד
שלום ותודה רבה,
רציתי לדעת האם מותר לי ללבוש כפיג'מה חולצה של אחי מהצבא שהוא קנה עבורי (עם כיתובים שהם הדפיסו למחלקה/פלוגה) או שזה נחשב כלי גבר על אישה.
תודה. (אני בת)
תשובה
לשואלת לום רב.
את יכולה ללבוש זאת כפיג'מה ואין בכך שום בעיה.
בברכה
אפי קיציס