שאל את הרב

שאלה אמונית

חדשות כיפה הרב יוסף אלנקווה 28/07/21 23:43 יט באב התשפא

שאלה

שלום כבוד הרב,

לפני שנתיים אמי חלתה בסרטן והרגשתי שאני במשבר אמונה. הפסקתי להתפלל כמו פעם ולדבר עם השם. האם יש לך עצה איך אוכל להתקרב שוב?

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

שלום רב

דוד המלך אמר כל גליך ומשבריך עלי עברו , אם נחשוב על אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב אם נחשוב על דוד המלך נראה שהם עברו נסיונות קשים וכואבים וכל אחד מהם עבר מסכת לא קלה של קשיים יומיומיים.

ודווקא אלו האבות והאמהות וגדולי הדורות אשר עברו משברים לא קלים וסבלו מאוד התחזקו באמונה בהשם והוסיפו להתפלל ולהאמין בו ולבטוח בו בטחון גמור.

אנו מתפללים לרפואת כל חולי עמו ישראל ובכללם אמך שתחיה ותהיה בריאה

ואתה צריך ללמוד יותר אמונה ובטחון ולהבין ששבטך ומשענתך המה ינחמוני , ולהבין שהתפילה היא הצינור הראשי של חיינו ואלמלי התפילה חלילה וחס אנה אנו באים.

אין לי ספק שככל שתלמד יותר אמונה ובטחון ותלמד את מאורותיהם של אבותינו הקדושים וגודל אמונתם בהשם יתברך תתחזק יותר ויותר בתפילה.

ודע לך שאין תפילה אחת דומה לחברתה מיום שנברא העולם ואין תפילה אחת שהולכת חלילה ריקם, ולהאמין שאנו מושגחים בידי השם יתברך.

אני ממליץ לך לקרוא בכל יום בלי נדר כמה פרקי תהילים וכמה דפי הזוהר הקדוש ולימודים אלו יחזקו בך את עבודת השם בכל לב ונפש

רפואה וחיים טובים אמן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות