שאלה
שלום וברכה!
האם יש לך דברים כתובים לגבי סוגיית הליכה אחר הרוב? לאו דווקא מבחינה אתית, או מבחינה דמוקרטית, אלא מבחינה למדנית, מה ההגיון בכך וכו'.
תשובה
שלום וברכה
כתבתי על כך ראשי פרקים כאן:
https://www.kipa.co.il/%D7%A9%D7%90%D7%9C-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%91/%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%A8-%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%91---%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99/
כל טוב