שאל את הרב

יחסי מין

חדשות כיפה הרב אבירם חריב 28/06/21 10:21 יח בתמוז התשפא

שאלה

אני תחת מעקב פסיכיאטרי עקב מצב מסויים ויש לי המון מחשבות ודברים שלא מאפשרים לי להתחתן ולהקים בית כמו שצריך כך שאין לי ברירה אלא להישאר רווק בשלב זה מצד שני התאוות כל כך חזקות ואף פעם לא קיימתי יחסי מין והצורך רק גדל וגדל ואין לי ברירה אלא לאונן אך גם זה לא מספיק בשבילי אני מרגיש שאי אפשר לעבוד על התאווה עם הדמיון ולאונן כאילו שזה מספיק זה פשוט לא. אני כל כך זקוק לקיום יחסי מין עם אישה כך שחשבתי אולי פשוט לסרס את עצמי. אם אני לא יכול להתחתן ולהגיע למילוי וסיפוק הצורך הכל כך חזק הזה כמעט בשום דרך וגם אם כן אצליח זה לא יהיה משהו יציב וקבוע שיענה לצורך הכמעט קבוע אז אולי אין טעם שאסבול ופשוט אעשה ניתוח של סירוס ואז אני לא ישתגע יותר. מה כבוד הרבה חושב

תודה

תשובה

שלום רב,

ראשית אני מאחל לך בריאות איתנה.

אני רואה את הכאב שלך מבעד לכתיבה. החשק הכל כך טבעי שלך להיות ביחסים רגשיים ופיזיים עם אשה הם טבעיים לחלוטין. אני גם שומע את הקושי שלך בעבודת ה' אל מול ההתמודדות הבלתי פוסקת שלך לשמור על קדושה .

ראשית אענה לשאלתך ואח"כ אפרט:

אסור לך לפגוע בעצמך בשל קשיים בהתמודדות המינית !

הקב"ה נתן בך כח של שותפות ביצירת אדם. פרץ החיים הרוצה לצאת ממך החוצה הוא כל כל אמיתי , שבאמת קשה להחזיק אותו ובמיוחד שעוברות השנים.

בנוסף לכך יש את המגע, הרצון לחוש ולהעניק אהבה, ובמיוחד עם אשה שאתה אוהב זו השתוקקות טבעית ולגיטימית.

רבי נחמן כותב בליקוטי מוהר"ן : " כל העולם כולו גש צר מאוד והעקר לא לפחד כלל" .

רבי נחמן לא התכוון שלגשר יש בצדדים מעקה, ואי אפשר ליפול מהגשר ולכן אין צורך לפחד . אלא ההיפך , ברור שלגשר אין מעקה ואתה בטוח תיפול גם ככל הנראה יהיה קושי בעלייה חזרה. אבל תדע שאין לך מה לפחד - הקב"ה אתך !, תחזור לגשר ותמשיך ללכת סביר להניח שתיפול עוד פעם , אבל אל תתייאש . תתפלל, דבר עם ה' שייתן לך מזור וזוגיות . תקבל את ההשגחה פרטית שלך שאתה במצב מורכב ותשאר בשמחה תמיד. ובעזרת ה' תראה ישועה בקרוב .

בברכת בריאות איתנה , שמחה ללא גבול וזיווג הגון במהרה ,

אבירם

כתבות נוספות