שאל את הרב

איך מחזקים את הביטחון העצמי?

חדשות כיפה חברים מקשיבים 20/04/21 01:31 ח באייר התשפא

שאלה

הרגשתי צורך לכתוב כאן כי אני מרגישה מיואשת קשה לי ממש , תמיד עולה לי כעס למה אני בחיים בכלל למה לסבול ,לא מצליחה לחיות רגיל כמו אנשים נורמלים אני מאוד מופנמת ומתביישת בעצמי פוחדת מאנשים מלדבר אני שומעת כל מיני הצהרות לפני השינה לחיזוק הביטחון ולאהבה לא מרגישה שזה עוזר לטווח ארוך אולי לכמה ימים , תמיד עולה לי כעס עצבים עברתי המון טיפולים קצרים אצל מטפלים בכל מיני שיטות , בסוף תמיד חוזרת לאוטומט שלי. חבל על הכסף שנשפך. יש לי ברוך השם שתי ילדים קטנים מתוקים וחכמים אני רוצה להיות אמא לביאה עם עור של פיל המוח שלי לא נותן לי הבטחון שלי על הרצפה ממש ככה לא פשוט בכלל מתפללת לבורא עולם לפעמים עם חשק לפעמים בלי . מחכה שיעשה עימי נס ויהפוך אותי 360 מעלות

תשובה

שלום זהבית.

צר לי על מה שאת עוברת, ושמח מאוד שכתבת אלינו.

הרבה מאוד אנשים מתמודדים עם חוסר בטחון, חששות ופחדים. מאוד טבעי וטוב שאת רוצה למצוא דרכים להתגבר. ויש דרכים. יש אפשרויות. גם אם ניסית כמה שיטות וזה לא הצליח - אין סיבה לאבד תקווה.

גם המחשבה "למה אני לא כמו כולם" היא טבעית. אבל בפועל, את כן כמו הרבה מאוד אנשים טובים, שבאמת סובלים מכל מיני דברים כמו חוסר ביטחון. אין בזה שום דבר לא נורמלי. ובהחלט יש מה לעשות כדי להרגיש טוב יותר.

אני מאוד מזמין אותך לדבר איתנו במוקד הטלפוני על הנושא, גם כדי לקבל הזדמנות קצת לפרוק ולשתף, וגם כדי שנחשוב ביחד מה יכול להתאים יותר מהדברים שניסית. השיחה איתנו היא אנונימית ונעימה, וכמובן ללא תשלום. הטלפון: כוכבית 8298, בין 7 בערב ל 11 בלילה.

אם את בכל זאת מעדיפה לקבל תשובה כתובה כאן באתר, שלחי בבקשה שאלה חדשה ונשמח לפרט ולהשיב, אם כי אני כן מאוד מאוד ממליץ לדבר איתנו ישירות בנושא הזה.

מחכים לך!

בהצלחה רבה.

כתבות נוספות