כובשת: טסלה שנייה ברשימת הנמכרות בישראל

אי אפשר להתעלם מהמיליארדר אלון מאסק והיום גם אי אפשר לפספס את המכוניות של טסלה. החברה כובשת את ליבם של הישראלים וקרובה להיות המכונית הנמכרת בישראל. ומי במקום ראשון?

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/21 19:32 כד בתמוז התשפא

כובשת: טסלה שנייה ברשימת הנמכרות בישראל
טסלה. הישראלים התאהבו, צילום: shutterstock

המכונית החשמלית של טסלה כובשת את ישראל. על פי נתוני משרד הרישוי הכונית טסלה דור שלוש כמעט ומסרה בחודש האחרון את מספר המכוניות הגבוה ביותר כשהיא מדלגת בדרך על מכוניות פופולאריות כמו יונדאי איוניק וקיה נירו. לפי הנתונים טסלה הולכת ונעשית פופולארית בקרב הישראלים.

אומנם לא מדובר בנתונים הסופיים לחודש יוני אבל על פי הנתונים הראשונים שפורסמו בווינט טסלה מכרה 1880 רכבי סטלה דור שלוש, רק עשרה רכבים פחות מטויוטה קורולה שמובילה את הרשימה בחודש זה.

הביקוש הגבוה לדגמי טסלה בארץ הביא את החברה לדחות את מועדי האספקה, בנתיים הישראלים מתחילים להתרגל למראה היחודי של הרכב החשמלי שצובר תאוצה בישראל. טסלה עקפה החודש את החברות הוותיקות ב.מ.וו ואאודי. 

הייחודיות ברכבים החדשים היא שניתן להזמין את הרכב מהאינטרנט היישר מהחברה. אפשרות שהיא חלק מהחדשנות אותה מוביל מנכ"ל החברה המיליארדר אלון מאסק שלא עוצר ולצד הצלחת טסלה והשיגורים לחלל אותם הוא מוביל רשם מאסק הישג מיוחד השנה כשדורג על ידי המגזין פורבס במקום השני ברשימת האנשים העשירים בעולם. מאסק שברשימה הקודמת דורג במקום ה-31 עם 24.6 מיליארד דולר, קפץ השנה לשווי של 151 מיליארד דולר, בזכות זינוק של 705% במניות טסלה.   

 

טסלה בנסיעת מבחן.