לא נקי לארון ולא מסריח בשביל כביסה, מה עושים עם הבגדים באמצע?

לכולנו יש את הכיסא בחדר שהופך מהר מאוד למתלה לכל אותם בגדים שאין להם מקום בעולם- כבר לבשנו אותם אז לא נחזיר לארון, אבל הם ברי שימוש חוזר לפני כביסה. הבאנו לכם כמה פתרונות יצירתיים למצב הנפוץ

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 21/03/22 13:02 יח באדר ב'

לא נקי לארון ולא מסריח בשביל כביסה, מה עושים עם הבגדים באמצע?
צילום: shutterstock

לכולנו יש את הכיסא הזה בחדר, עליו אנחנו מניחים את הבגדים אחרי יום פרווה שלא קרה בו יותר מדי. לא הזעת, לא עברת ליד קומזיץ ולא נשפך עלייך רוטב מגעיל שמחייב הפעלת מכונה בדחיפות. מצד שני, את לא תחזירי את הבגדים לארון שישבו שם כשווים בין שווים עם הבגדים שמדיפים ריח של מרכך כביסה ולא נלבשו אף לא רגע אחד מהרגע שהורדו מהחבל.

כמובן שלא באנו סתם להציף בעיות בלי פתרונות ולכן הבאנו לכם שלושה פתרונות יצירתיים שיאפשרו הנאה מכל העולמות, גם חדר מסודר וגם מקום מיועד לבגדים שהם לא פה ולא שם.

1. קולב

כמה זה פשוט וככה זה מועיל, שמים קולב ייעודי בארון התלייה ועליו תולים את כל הבגדים שאין איתם הכרעה ברורה, ואחרי עוד שימוש מעבירים באלגנטיות לכביסה. אנחנו לא נגלה.

צילום: shutterstock

2. קופסא ייעודית

בדומה לקולב, אם אין לכם ארון תליה גם קופסא ייעודית יכולה לעשות את העבודה, תקדישו מדף בארון, שימו בו סל כביסה קופסת קש או סתם לתחום בצורה שתאהבו, ושם תזרקו את כל השאריות של היום, אפילו לא צריך לקפל.

צילום: shutterstock

3. תלייה בחוץ

זהו הפתרון שדורש הכי הרבה השקעה והוא מומלץ בעיקר למי שגר בקומת קרקע, אחרת כל נפילה עלולה להסתיים במכונת כביסה. אבל מצד שני הוא הכי אסתטי ונקי. קחו חוט ותמתחו כמה פעמים, כך תוכלו לתלות בסוף יום את הבגדים והם יתאוורו כל הלילה, כך שבבוקר אנשים אפילו לא ידעו שהבגד לט עבר כביסה. 

צילום: shutterstock

4. מבשם בדים

דורש השקעה של קנייה מינימלית אבל לגמרי שווה. לכל רשת אופנה שמכבדת את עצמה יש מותג ריח, כזה שמתאים לבדים ואפילו סתם לריח טוב בבית. לפני השינה רססו מעט ריח טוב על הבגד, רצוי במקומות ספיציפיים כמו בית השחי או השוליים של הבגד. למחרת תריחו כמו חדשים. 

צילום: shutterstock