לא רק קייט מידלטון: הנסיכה בשוודיה בסטיילינג מהמם

משפחת המלוכה השוודית היא משפחת המלוכה הכי עשירה בסקנדינביה שמחזיקה ב-11 ארמונות ברחבי המדינה. בפן האופנתי, נוכל לראות שתי דמויות מבטיחות

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 21/02/22 22:00 כ באדר א'

לא רק קייט מידלטון: הנסיכה בשוודיה בסטיילינג מהמם
הנסיכה סופיה השוודית, צילום: shutterstock

עד היום דיברנו רק על משפחת המלוכה הבריטית, אפשר לומר שהם תמיד סיפקו וממשיכים לספק נושאים מעניינים לדון בהם. אבל אם נתרחק מרחק של כשעתיים טיסה מלונדון, נפגוש בארמונות לא פחות מהודרים ומרשימים של בני המלוכה השוודית.

משפחת המלוכה השוודית היא משפחת המלוכה הכי עשירה בסקנדינביה שמחזיקה ב-11 ארמונות ברחבי שוודיה. אם נתמקד בפן האופנתי של המשפחה, נסמן שתי דמויות בולטות, האחת היא הנסיכה ויורשת העצר ויקטוריה והשנייה היא גיסתה, אשתו של הנסיך קרל פיליפ (דוגמנית לשעבר).

ממש כמו המלכות והדוכסיות בעולם, גם ויקטוריה מקפידה ללבוש פריטים של מותגים מקומיים במחווה התומכת בפעילותם ומגדילה את ההכרה בהם. מגמה נוספת שנרשמה לאחרונה במשפחות האצולה היא מגמת מחזור הלוקים שמעודדת לערכי הקיימות. פעמים רבות בהופעותיה הציבוריות בוחרת ויקטוריה במותגים בעלי קו עיצובי נקי ומינימליסטי.

הנסיכה סופיה שינתה את סגנון הלבוש שלה מאז ההכרזה על אירוסיה עם הנסיך ורבים טוענים כי ההשראה שלה ללא ספק היא קייט מידלטון. (אפשר להבין למה, לא?)

שמלות מעיל בגווני פסטל, שמלות באורך עד הברכיים ושמלות ערב מעוטרות בתחרה מאפיינות את המלתחה של הנסיכה לעתיד. גם סידור השיער שלה השתנה בדומה מאוד לסגנון של מידלטון וניתן לראות אותה עם צבע מתון יותר, גווני שמש עדינים ושיער אסוף ברישול לאחור.

הנסיכה סופיה נחשבת לדמות לא פחות מעניינת ממייגן מרקל ואף היא שחקנית לשעבר. לקח לבני המשפחה והסובבים מעט זמן לעכל ולקבל את הכניסה שלה למשפחה. הסטייל, הסגנון וכמובן היופי של סופיה מושכים תשומת לב, היא מצליחה לשלב בדרך מדויקת בין הסגנון הקלאסי, האצילי, הצנוע והנשי לבין פריטים שהם טרנדיים וצבעוניים, ונראה כי היא אוהבת להתנסות במסגרת קוד הלבוש המלכותי.

הנסיכה סופיה השוודית

הנסיכה סופיה השוודית צילום: shutterstock

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן