קייט מארחת נשות מלוכה - ונראית מלכה יותר מכולן

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/19 10:53 יז בסיון התשעט

קייט מארחת נשות מלוכה - ונראית מלכה יותר מכולן
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בכל שנה מציינים בבריטניה את "מסדר גארטר", שהקים המלך אדוארד השלישי, כבר בשנת 1348. המסדר מהווה סמל סטטוס לעשירים ונכבדים, ולכבודו מתהדרים הגברים בלבוש תואם וייחודי, בעוד הגברות יכולות להרשות לעצמן לבוש חופשי על פי סגנונן האישי.

בין הנוכחים המכובדים, מלבד מלכת אנגליה בכבודה ובעצמה, היו מלך ומלכת הולנד, הנסיך צ'ארלס וקמילה, וגם מלך ומלכת ספרד - הידועה בסטייל המשובח והפשוט שלה, ומהווה עבור קייט מתחרה מהסוג המשובח. על אף נוכחות המלכה אליזבת, ולמרות שקייט עדיין לא עונה לתואר המכובד, את הנוכחות הדומיננטית שלה, לא ניתן היה לפספס.

בזמן שוויליאם חבש כובע נוצה מוזר והתהדר בגלימה שמזכירה בעיקר את פורים. קייט, ניצלה את המעמד ולבשה מעיל לבן של "קתרין ווקר", ונראתה מלכותית יותר מכולן. לטיסיה לבשה אף היא שמלה לבנה של "צ'רובינה", אך זו היתה מעוטרת בזהב, ובסגנון גמיש המשדר קצת יותר רכות. 

 

המלכה עם מלך ומלכת ספרד

 

 

 

לטורים קודמים

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן