כשהמלכה מנסה לחקות את קייט - ולא הולך לה

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. והשבוע - מצטרפת גם המלכה, ולא מסיבה טובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/19 17:10 כה באייר התשעט

כשהמלכה מנסה לחקות את קייט - ולא הולך לה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

מידי שבוע הטעם הטוב של מייגן וקייט רק הולך ומשתבח. והבחירה בהן כמודל אופנתי לחיקוי, רק מקבל יותר ויותר הצדקה. אך השבוע, מי שצדה את עינינו הייתה דווקא המלכה אליזבת' בעצמה, אשר עשתה בחירה משונה, ולא מחמיאה.

כידוע, מלכת אנגליה מקפידה בכל שנות כהונתה, על סטייל קבוע ואחיד. מעיל צבעוני בולט להחריד, כובע תואם, ואם יש בנמצא, אז גם נעליים ומטריה. הסיבה לטענתה היא מטעמי ביטחון, שכן, כך יכולים אנשיה לאתר אותה בקלות. מה שנכון, אבל עובד גם בדיוק לכיוון ההפוך. שכן, היא בולטת יותר גם עבור מי שלא מחפש בטובתה, אם יש כזה חלילה.. כך שאם חושבים על זה לעומק, זה נשמע יותר כמו תירוץ.

לפני ימים ספורים, נפגשה המלכה עם נציבים ושגרירים מרחבי העולם, בארמונה. לא ברור אם זה בגלל מזג האוויר האביבי המורגש כעת באנגליה, או עקב תחושת הביתיות שאפפה אותה. אך המלכה החליטה לחרוג ממנהגה, לוותר על צבעי הפסטל הזרחניים ולקבל את פניהם בשמלה פרחונית. כן בדיוק, סגנון המאפיין מאוד את הדוכסית מקיימברידג' - קייט מידלטון, ומחמיא לה מאוד, מה שלא ניתן לומר על המלכה. 

 

 

אם תשימו לב, בתמונות הבאות ניתן לראות שמלות פרחוניות אחרות המבצבצות מתחת למעיל, ואשר בניגוד לתמונה הקודמת, נמצאות במקום בו הן ראויות להיות.

 

 

וזה המראה המוכר: