רשתות השיווק יכנעו? לא יהיה קרמבו השנה? יוניליוור מאיימת

לאחר שרשתות השיווק הגדולות בארץ סרבו לדרישת יוניליוור להעלאת המחירים, עכשיו מגיעה תגובת החברה שמאיימת עתה לא לספק את מוצריה לרשתות. הרשתות יכנעו?

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 16:06 ד בתשרי התשפג

לא יהיה קרמבו השנה? יוניליוור מאיימת
קרמבו, צילום: shutterstock

חברת הענק יוניליוור המשווקת עשרות מוצרים ובינהים את הקרמבו הפופולארי, מאיימת על רשתות השיווק שלא לספק להן סחורה אם לא יאשרו את עליית המחירים עליהם הודיעה החברה לפני בחודש. זאת על על רקע סירוב הרשתות לעליית המחירים. עכשיו נותר לראות מי יכנעו ראשונים, רשתות השיווק או יוניליוור.

החרם של רשתות השיווק

הסערה הנוכחית מגיעה לאחר שששת רשתות השיווק הגדולות במדינה הודיעו לחברת יוניליוור כי הן מסרבות לגל עליות המחירים עליהם הודיעה החברה. הרשתות שהודיעו כי יסרבו הן: שופרסל, אושר עד, רמי לוי, מחסני השוק, ויקטורי ויוחננוף. החשיפה על סירוב הרשתות להעלת המחירים פורסמה לראשונה בעמוד 'הצינור' של גיא לרר ומובילים קו נוקשה כנגד עליית המחירים. 

לא רק קרמבו, עשרות מותגי יוניליוור

כאמור, יוניליוור שבין היתר משווקת את המוצרים: שוקולד קליק, מוצרי דאב, בדין, פינוק, רקסונה, אקס ומוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס כמו מגנום, קורנפלקס תלמה, מרגרינה ומוצרי קנור וכמובן הקרמבו המפורסם הודיעה לרשתות שהיא מתכננת להעלות את מחירי מרבית מוצריה בשיעור של 10-20 אחוזים.