טלטלה באל על: המנכ"ל אביגל שורק הודיע על עזיבה

מכה קלה בכנף של אל על? לא בטוח בכלל. מנכ"ל אל על אביגל שורק יעזוב את החברה אחרי קצת יותר משנה בתפקיד ויתמנה למנכ"ל ונשיא דלק US, חברה בה כיהן במשך עשור. "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר נאמן של החברה", סיכם שורק במכתב לעובדי החברה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/03/22 15:16 כה באדר ב'

טלטלה באל על: המנכ"ל אביגל שורק הודיע על עזיבה
משמאל - אביגל שורק. עוזב אחרי קצת יותר משנה, צילום: דודי פרץ

מנכ"ל אל על אביגל שורק, הודיע ליו"ר אל על, עמיקם בן צבי על סיום תפקידו, לאחר שנענה להצעה להתמנות למנכ"ל ונשיא דלק US, חברה בה כיהן כעשר שנים בתפקידים משמעותיים, עד לתפקיד סמנכ"ל תפעול ראשי. אביגל ימשיך בתפקידו והחברה תפעל במהירות למינוי מנכ"ל חדש. 

במסגרת הודעתו בדבר בקשתו לסיים את תפקידו, אמר שורק: "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר נאמן של החברה. אני מבקש להודות באופן אישי למר קני רוזנברג, על האמון, התמיכה והעבודה המשותפת, להבטחת עתידה של אל, ההשקעה של כ-800 מיליון שקל ראויה להערכה רבה והיא מעידה על האמון הרב בחברה והרצון להפוך אותה לחברה חדשנית ומתקדמת, אני בטוח כי נוסיף ונעמוד בקשר גם בעתיד". 

בסיום דבריו מסר תודה מיוחדת לעובדי אל על: "בכל שנות עבודתי לא פגשתי אנשים מסורים העושים את עבודתם באמונה ומתוך אהבה לכל מה שאל על מסמלת". 

יו"ר דירקטוריון אל על עמיקם בן צבי מסר: "אני מבקש להודות לאביגל שורק על תרומתו הרבה לקדומה
של החברה. ביחד עם ההנהלה הצלחנו להביא את אל על לנקודה בה התגברנו על משבר הקורונה שהוא המורכב ביותר בתולדות אל על והיום אל על חזקה ומוכנה לאתגרי החזרה לשגרה".

מכתבו של שורק ליו"ר אל על

מכתבו של שורק ליו"ר אל על צילום: יחצ