שירות חדש של Max: מעכשיו תוכלו למשוך מט"ח בחו"ל בקלות

השירות החדש של חברת התשלומים הישראלית, בשיתוף חברת הפינטק הבריטית Wise, יאפשר העברת מט"ח מהירה באפליקציית Max לחשבונות בנק בחו"ל

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 20/03/22 17:32 יז באדר ב'

שירות חדש של Max: מעכשיו תוכלו למשוך מט"ח בחו"ל בקלות
תוכלו להעביר מט"ח לחו"ל בקלות, צילום: pexels (Alexander Mils)

חברת התשלומים Max משיקה היום (א') שירות חדש על גבי כרטיס האשראי שלה – העברת מט"ח ישירות מהכרטיס לחשבון בנק בחו"ל. את ההעברה יוכלו לבצע הלקוחות החל מסוף החודש, באפליקציית Max, בה יזינו את פרטי החשבון של המקבל ואת סכום ההעברה בשקלים או במט"ח, הסכום יומר משקלים למטבע הרלוונטי במדינת היעד תוך גילוי מלא של עלות הפעולה טרום הביצוע, ויגיע לחשבון מיידית או עד 72 שעות. 

השירות מתאפשר הודות לשיתוף פעולה עם החברה הבריטית Wise, חברת טכנולוגיה גלובלית המתמחה בהעברות וניהול מט"ח בכל העולם.

כיום, ישראלים המעוניינים להעביר מט"ח לחו"ל לא יודעים מראש את העלות הכוללת של העברת המט"ח, וגם כמה זמן ייקח לכסף לעבור, אך לא עוד. השירות החדש של Max, אשר מבוסס על שילוב בין הטכנולוגיה החדשנית של Wise לממשק הידידותי של Max, מאפשר ללקוחות לראות מיד את עלות הפעולה במלואה, את הסכום שיתקבל בצד השני ואף את סטטוס ההעברה בכל עת. בכך תתאפשר להם שליטה מלאה לאורך כל התהליך.

השלב הראשון - בחירת מטבע

השלב הראשון - בחירת מטבע צילום: מתוך השירות החדש

השלב השני - בחירת כרטיס וסכום לחיוב

השלב השני - בחירת כרטיס וסכום לחיוב צילום: מתוך השירות החדש

 

40% מהעברות מט"ח מישראל - לארצות הברית

על פי ההערכות, שוק העברת הכספים מישראל לחו"ל על ידי לקוחות פרטיים מוערך בכשישה מיליארד דולר בשנה. מסקר שערכה חברת Max, עולה כי הסיבות הנפוצות להעברת כספים לחו"ל הן תמיכה בבני משפחה, למשל במסגרת לימודים וטיולים בחו"ל ומשלוח מתנות לקרובים ומכרים.

מהסקר עולה כי כ-40% מהעברות המט"ח מישראל נעשות לארצות הברית, 7% לבריטניה, 6% לגרמניה ו-5% לסין. זאת בעוד ש-60% מההעברות בוצעו בדולר אמריקאי, 27% ביורו ו-5% בליש"ט. כמו כן, כיום בישראל 60% מהעברות הכספים לחו"ל נעשות באמצעות העברה בנקאית, 12% מההעברות מתבצעות באמצעות שירותי בנק הדואר של דואר ישראל והיתר על ידי חברות פיננסים שונות. 

השלב השלישי - בחירת המוטב

השלב השלישי - בחירת המוטב צילום: מתוך השירות החדש

סיכום ההעברה

סיכום ההעברה צילום: מתוך השירות החדש

רון פאינרו, מנכ"ל Max מסר: "מקס ממשיכה להוביל את החדשנות בתשלומים בישראל ותהיה הראשונה שתאפשר ללקוחותיה להעביר כספים ישירות מכרטיס האשראי שלהם לחשבונות בנק בחו"ל. זאת באמצעות פעולה מהירה, פשוטה, מאובטחת ותוך שקיפות מלאה ללקוחות. אני בטוח ששירות זה יסייע למשפחות ישראליות רבות להעביר כסף ליקיריהם ולצרכים שונים בחו"ל".

מאיר אהרוני, סמנכ"ל פיתוח עסקי, טכנולוגיה וחדשנות ב-Max, הוסיף: "אני שמח שחברנו לחברת הפינטק הגלובלית Wise המתמחה בהעברות וניהול מט"ח. בזכות האינטגרציה של Max למוצר ה-API של Wise, פלטפורמת Wise, אנו מציעים אלטרנטיבה פשוטה ודיגיטלית להעברות המט"ח הבנקאיות לחו"ל, ללא צורך ללכת לבנק, לדואר או לחברות זרות, כאשר כל המידע על העלויות ידוע מראש ואנו מתחייבים להגעת המט"ח למקבל תוך 72 שעות".

רון פאינרו,

רון פאינרו, צילום: הדר דולן

סטיב נאודה, מנהל המוצר ב-Wise, אמר: "אנחנו גאים לעבוד עם Max ונרגשים מהמשמעות של השותפות הזאת עבור לקוחותיה. במשך זמן רב מדי, העברת מט"ח הייתה חוויה איטית, יקרה ומבלבלת. ללקוחות מגיע יותר טוב מזה. באמצעות שיתוף הפעולה עם Max, אנו נותנים ללקוחות ישראלים גישה מהירה, זולה ושקופה לתשלומים".