הפסיקו לרכוש את "תו הזהב" של שופרסל: המחאה של ועדי עובדים

בעקבות גל ההתייקרויות, יו"ר ועד עובדי "כלל" רתם את ועדי העובדים של הוט, aig, מנורה, אסותא, שטראוס קפה, זוגלובק להפסיק לרכוש בשופרסל שוברי קנייה כמתנה לעובדים בחגים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/22 19:25 ב באדר א'

הפסיקו לרכוש את "תו הזהב" של שופרסל: המחאה של ועדי עובדים
מחאה נגד שופרסל, צילום: Yossi Aloni/Flash90

המחאה בעקבות ההתייקרויות בשופרסל ממשיכה. ראשי ועדים גדולים במשק החליטו להפסיק לרכוש שוברי קניה לחגים ברשת שופרסל. יו"ר ועד עובדי כלל רוני רז רתם את ועדי העובדים של הוט, aig, מנורה, אסותא, זארה, שטראוס קפה, זוגלובק, פוד האוס, שח״ל ואמיניר ולהפסיק לרכוש את שוברי הקניות לעובדים לחגים בשופרסל.

רוני רז אמר היום (ה') כי חייבים לעצור את יוקר המחיה בישראל. "המחירים ברשתות השיווק עולים מידי שנה בצורה משמעותית. עד ששופרסל לא ישנו גישה ויפנימו שיש לספור את הצרכן הישראלי, ושתהיה הבנה כי משפחות ואזרחים רבים כורעים תחת הנטל הכלכלי הכבד - אנחנו, ועדי העובדים, מפסיקים לקנות תו הזהב". 

רוני רז

רוני רז צילום: ללא

נציין כי למחאה הצטרפו: רוני רז - ועד עובדי כלל ביטוח ופיננסים, כפיר אלמסי - ועד עובדי הוט, חן כושר - ועד עובדי מנורה, אורן קקון - ועד עובדי זוגלובק, מגי  מור - ועד עובדי אסותא, לירון מור - ועד עובדי פוד האוס (שולץ לשעבר), חיים אהרוני - ועד עובדי שטראוס קפה, אמיר בריגה -ועד עובדי אמיניר, משה שאול - ועד עובדי שח"ל, תומר מלול - ועד aig, מיקי מרן- ועד עובדי זארה, לימור רופא - ועד עובדי מנורה מבטחים.

משופרסל נמסר בתגובה לחדשות 12: "שופרסל הוכיחה בשנתיים האחרונות כי היא פועלת למניעת עליית מחירים ואיננו מכירים כל פנייה כזו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן