בדיקות האנטיגן מגיעות לסופרים: פחות מ-6 שקלים לערכה

בעקבות הודעת ראש הממשלה ושר הבריאות על שיווק בדיקות אנטיגן גם מחוץ לבתי המרקחת, רשת מחסני השוק הודיעה כי תחל לשווק מהשבוע הקרוב ערכות ביתיות של חברת GenSure במחיר של 5.80 שקלים ליחידה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 11/01/22 12:59 ט בשבט התשפב

בדיקות האנטיגן מגיעות לסופרים: פחות מ-6 שקלים לערכה
מחסני השוק, המחירים צונחים, צילום: מחסני השוק

בתחילת השבוע הודיעו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ כי החליטו להגדיל את היצע החנויות שמורשות לשווק בדיקות אנטיגן ביתיות. הרשת הראשונה שהודיעה כי תשווק את הבדיקות היא
"מחסני השוק" שתחל למכור אותן כבר מהשבוע הבא ובמחיר נמוך מאוד.

ברשת השיווק הגדולה הודיעו כי ערכת בדיקות אנטיגן ביתיות של חברת GenSure תשווק במחיר של 5.80 שקלים ליחידה, במארז של 20 בדיקות. במהלך זה צפוי שוק הבדיקות הביתיות להמשיך בהורדת המחירים.

מרשת מחסני השוק, נמסר "אנו פועלים ללא הפסקה להציע ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר במחירים תחרותיים. מאתמול בדיקות אנטיגן ביתיות זמינות במדפי הרשת ואנו עדים לביקושי שיא המצריכים תחזוקת מדפים בכל שעה. החל מהשבוע הבא, נציע בדיקות אנטיגן במחיר חסר תקדים של 5.80 ₪ ובכך נקדם מהלך הוזלה משמעותית של הבדיקות בכדי להבטיח שהן יותאמו לכל כיס לרווחתם ולבריאותם של כלל הציבור, ללא פשרה על איכותם ואמינותם".

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, כוללת 62 סניפים בפריסה ארצית. בשנת 2019 רכשה רשת מחסני השוק, את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך"