וולט מתרחבת לשכונות נוספות בירושלים ומסכמת פתיחה היסטרית

חברת המשלוחים מציינת בימים אלו את תקופת ההרצה בירושלים והקדימה את ההתרחבות לעוד תשע שכונות ברחבי העיר: גילה, רמות ועין כרם הן רק חלק מהרשימה | מנתוני הפתיחה המרשימים: 31.8 דקות זמן משלוח ממוצע וקילומטראז של 630 אלף ק"מ

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/11/21 17:38 כד בכסלו התשפב

וולט מתרחבת לשכונות נוספות בירושלים ומסכמת פתיחה היסטרית
וולט עולה לירושלים, , צילום: יחצ

חודש לכניסת Wolt לירושלים, פלטפורמת המשלוחים עושה צעד משמעותי נוסף ומתרחבת לכ-150,000 תושבים חדשים בשכונות חדשות בעיר. בין השכונות החדשות שיוכלו ליהנות מלמעלה מ-120 המסעדות ובתי עסק עד הבית: הר חומה, גילה, הגבעה הצרפתית, הר הצופים, רמת אשכול, רמות, עיר גנים, עין כרם וקריית מנחם.

Wolt החלה את פעילותה בירושלים ב-18 באוקטובר עם אזור פעילות עיקרי סביב שכונות מרכז העיר, בית הכרם, ארנונה, ארמון הנציב, תלפיות, קרית היובל, מלחה, גבעת משואה, הר חוצבים ורמות. חודש לאחר העלייה לירושלים, בחברת המשלוחים מרוצים מאוד ממספרי ההזמנות וחודש ההשקה, ולכן מקדימים את הרחבת הפעילות, שכאמור תקרה כבר מחר.

עם ההתרחבות, יצטרפו עשרות מסעדות מוכרות, ביניהן: באגט הפעמון, כרמא, המקום של איציק, מאפיית אנג׳ל, המזקקה, לוצ׳יאנה, צ׳ולנט בר, סושי ממילא, סושי אנד בייגלס, ברלין בורגר, באבי, ג׳וי, קורטושוק, גולדן בורגר, סמוקהאוס, ועוף רוטיסרי מלה שרלואה. בכך תקפוץ כמות המסעדות בכ-50% בתוך חודש אחד בלבד של פעילות. 

הירושלמים אוהבים להזמין בערב 

כמה נתונים על החודש הראשון של Wolt בעיר: קילומטראז׳ רב נעשה על ידי שליחי Wolt ברחובות העיר בחודש האחרון. כמה? 630,000 ק״מ נכון לשבוע זה. הירושלמים אוהבים להזמין בעיקר בשעות הערב, בין 20:00 ל-22:00 ובשעות הצהריים בין 13:00 ל-14:00. 

זמן השילוח הממוצע עומד על 31.8 דקות. שירות הלקוחות של Wolt, שכולו בצ׳אט, טיפל בלמעלה מ4,000 פניות. אחוז שביעות הרצון משירות הלקוחות נושק ל-100%. תשעה מתוך עשרת העסקים הפופולריים ביותר הם עסקים מקומיים, רק אחד מהם הוא רשת ארצית.

ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל סיפרה כי, "אנחנו מאוד שמחים על קבלת הפנים החמה שקיבלנו מהירושלמים. הפניות הרבות שאנחנו מקבלים מדי שבוע ממסעדות בעיר להצטרף אלינו, זו הבעת האמון הכי גדולה לכך ש-Wolt עושה טוב לעסקים בירושלים. בהתאם לביקוש הרב, החלטנו להקדים משמעותית את ההתרחבות בעיר וכבר השבוע נרחיב את אזורי השילוח, וכמובן נמשיך להגדיל את מספר המסעדות, נרחיב את תחומי העסקים ונביא מוצרים מעניינים חדשים שהירושלמים יאהבו. אנחנו מצפים להמשיך לגדול ולצמוח פה יחד עם העיר ולהציע ללקוחות ולעסקים הירושלמים שירות ברמה שלא הכיר עד היום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן