הרשת הבין לאומית Eleven-7 תקים עשרות חנויות בישראל

אחרי שחתמה על הסכם זכיינות ל-20 עם אלקטרה צריכה, רשת הקמעונאות לה 77 אלף סניפים ברחבי העולם תפתח בישראל עשרות חנויות נוחות בשנים הקרובות. הראשונה תושק בתל אביב כבר בשנה הקרובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/21 17:25 ו בחשון התשפב

הרשת הבין לאומית Eleven-7 תקים עשרות חנויות בישראל
eleven-7, מגיעה לישראל, , צילום: shutterstock

בשורה לתחום הקמעונאות בישראל: חברת אלקטרה מוצרי צריכה הודיעה על חתימת ההסכם עם רשת 7-Eleven העולמית, זאת, בהמשך למזכר ההבנות שנחתם בין הצדדים בחודש נובמבר 2020. על פי ההסכם, תפעל אלקטרה בישראל לפיתוח ולתפעול חנויות נוחות תחת המותג 7-Eleven, כאשר סוכם בין הצדדים, כי במהלך 3 השנים הקרובות יוקמו בישראל עשרות חנויות נוחות של 7-Eleven.

7-Eleven היא רשת חנויות נוחות רב לאומית, שבסיסה בדאלאס, טקסס, המפעילה ומעניקה זיכיונות ורישיונות ליותר מ-77 אלף חנויות ב-18 מדינות. במסגרת הסכם הזכיינות שנחתם, הסכימו הצדדים, כי תקופת הזיכיון תימשך 20 שנה, עם אופציה להאריך את התקופה ל-50 שנים נוספות, בכפוף לעמידה בתנאים שנקבעו בהסכם הזכיינות.

הסכם הזכיינות כולל תשלום של סכום ראשוני ותשלומים חודשיים שישולמו כשיעור מתוך סך ההכנסות של פעילות הזיכיון בישראל. בכוונת החברה לפתוח, עשרות חנויות במהלך שלוש השנים הקרובות בישראל, כאשר החנות הראשונה של הרשת תושק בתל אביב במהלך שנת 2022. אלקטרה צריכה צפויה להשקיע עד שנת 2024 כ-60 מיליון שקלים בפתיחת חנויות ובמותג 7-Eleven בישראל.

eleven-7 בדרך לישראל,

eleven-7 בדרך לישראל, צילום: יח"צ


לרשת 7-Eleven נוכחות נרחבת במדינות רבות בהן: ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, יפן, תאילנד, דרום קוריאה, טייוואן, סין, הפיליפינים, סינגפור, מלזיה, וייט נאם, קמבודיה, אוסטרליה, נורבגיה, שבדיה ודנמרק. ברחבי העולם, המשימה של הרשת היא לספק ללקוחותיה "מה שהם רוצים, מתי, איפה ואיך שהם רוצים את זה".

ג'ו דה-פינטו, נשיא ומנכ"ל 7-Eleven אמר כי, "עם האוכלוסייה הגדלה והתוססת שלה והמשך התרחבותה הכלכלית, ישראל מציגה מיקום אידיאלי עבור צמיחתן של חנויות 7-Eleven. היחסים האסטרטגיים שלנו עם אלקטרה מוצרי צריכה יביאו את מותג 7-Eleven המתמחה במוצרי נוחות ושירותים למיליוני צרכנים ישראלים".

"הכניסה של 7-Eleven לישראל היא גורם משמעותי נוסף בהפיכתה של חטיבת המזון של אלקטרה לכוח עולה בשוק המזון בישראל", אמר צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה, "אנחנו שואפים וצופים כי 7-Eleven כבעלת ניסיון ומוניטין בינלאומי תבטיח חוויה מהשורה הראשונה ללקוחות הישראלים. הרשת חשפה את העולם לתחום קמעונאות הנוחות, וכיום היא המובילה הבינלאומית הבלתי מעורערת בענף. הרשת תספק בחנויות בישראל מזון מהיר ומוצרים בלעדיים שיגיעו לשוק הישראלי לראשונה. אנו מחויבים להציע את חווית הקניה הטובה ביותר והמוצרים הטובים ביותר, הן במרכזי הערים, הן באזורי משרדים ובמיקומים נוספים בעלי תנועת אנשים גדולה".