ללא כיתות כוננות חמושות - סכנת הטבח מרחפת גם מעל יישובי יהודה ושומרון

עמותת שיבת ציון יחד עם ארגון תקומה יצאו בקמפיין חימוש כיתות הכוננות ביו"ש בשל ההסלמה באזור • אחרי שגייסו למעלה מ2 מיליון שקלים הם פונים לאזרחים לסיוע בחימוש שאר הכיתות ובכך להציל חיים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/10/23 08:45 טו בחשון התשפד

ללא כיתות כוננות חמושות - סכנת הטבח מרחפת גם מעל יישובי יהודה ושומרון
רשיון נשק, צילום: shutterstock

מרגע פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" הבינו בכירי המערכת הביטחונית במדינת ישראל את חשיבותן של כיתות הכוננות. ולא רק הם, כל תושבי מדינת ישראל נוכחו לראות כי בישובים רבים בעוטף עזה פעלו כיתות הכוננות בחזית, והיוו גורם תגובה ראשוני תחת מטחי האש. כיתות הכוננות הצילו חיים של אלפי תושבים בישובים בזכות העובדה שהיו חמושים, מצוידים ומאומנים.

לחצו כאן להצלת החיים של תושבי יו"ש>>>

בשבועיים האחרונים, לאור ההסלמה ביישובי יהודה ושומרון ויחד איתה סכנת החיים המרחפת תמידית מעל חיי התושבים באזור, יצאו עמותת "שבית ציון" יחד עם ארגון "תקומה 23" בקמפיין "שומרים על הבית" לחימוש כיתות הכוננות בכל הישובים. הקמפיין עובד בשיטת ההכפלה, כך שעד 30 אלף שקלים שיגויסו לכל ישוב עמותת "שיבת ציון" תכפיל אותם ובכך תספק לכיתות הכוננות את הציוד המיידי להצלת חיים והגנה על הישוב.

מדובר במיזם שהוא הצלת חיים של ממש. כיתות הכוננות הממוקמות בכניסה לישובים הם גורם התגובה הראשוני והמיידי לאירועים המתרחשים תדיר באזור. יש לציין כי בימים אלה פועלת הממשלה לספק ציוד לכיתות הכוננות בכל רחבי המדינה, אולם בשל הביקוש העצום ישנו מחסור במספר כלי הנשק, שלא לדבר על ציוד נוסף דוגמת אפודים ושכפ"צים.

ברל'ה קרומבי יו"ר תקומה מסר: "אנחנו כאן כדי לדאוג שכל כיתות הכוננות ביו"ש יהיו מוכנות בכל רגע נתון. אנחנו כאן כדי להגן על הבית, על המשפחה. אנחנו לא משאירים אף ישוב מאחור, לא משאירים משפחות ללא הגנה. הצטרפו למיזם ההצלת חיים עוד היום".

לחצו כאן להצלת החיים של תושבי יו"ש>>>