הבריטים מאבדים את הסבלנות כלפי מייגן מרקל

רצונה העז של מייגן מרקל לשמור על פרטיותה ידוע לכל, ואפילו התקבל עד שלב מסויים בהבנה, אך לאחרונה נראה שלתושבי בריטניה, פשוט נמאס

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/19 12:06 ז בתמוז התשעט

הבריטים מאבדים את הסבלנות כלפי מייגן מרקל
מייגן מרקל, צילום: shutterstock

עם כניסתה של מייגן מרקל למשפחת המלוכה הבריטית, היה ברור שאת הכללים, היא מכתיבה בעצמה. רק בשבת האחרונה התקיימה ההטבלה של ארצ'י, בנם הבכור של הארי ומייגן, אשר לראשונה בתולדות הארמון, התקיימה באופן פרטי, ללא נוכחות תקשורת וצלמים, ואפילו בחירת הסנדקים לארצ'י הקטן, נותרה בסוד עד לעת עתה. 

גם כלפי שיפוץ הבית אליהם עברו בני הזוג התעוררה תרעומת, כאשר חלק נכבד מהתקציב, מוקדש לצמחיה אשר תסתיר את ביתם של השניים באופן מיטבי, ותמנע הדלפות של תמונות פפראצי. את הדוגמאות הללו ניתן להבין, גם אם לא מאוד מסכימים איתן.

אך נראה שהדבר אשר הצליח לעצבן את הבריטים באופן סופי היה כאשר הדוכסית הגיעה למשחק של חברתה - הטניסאית סרינה וויליאמס, ב"ווימבלדון". אך במקום ליהנות ממעמדה ומתשומת הלב, החליטה מרקל לבקש כי לא תצולם כלל, כך ששומריה ניגשו ליושבי היציע לבקש כי לא יתעדו את נוכחותה. בקשה תמוהה נוכח העובדה כי היא דמות ציבורית,שהגיעה למשחק פומבי.

לאור התנהלותה של מרקל, פירס מורגן - שדרן תכנית הבוקר הפופולארית "בוקר טוב בריטניה", ביקש להעביר לה מסר חד וברור בשידור חי ואמר: "את דמות ציבורית, חדלי מהדרישה לפרטיות. אם את רוצה פרטיות, חזרי לאמריקה".

 

 

מזל שהרכבת משקפיים, לרגע לא זיהינו