הרב רפי פרץ ינטוש את ימינה?

יו"ר הבית היהודי, נועד פעמיים עם נתניהו במהלך היום, ללא ידיעת בנט. לרב פרץ הוצע לפרוש מימינה בעד תיק ירושלים ומורשת, בעוד שבנט נאלץ להסתפק בשיחה טלפון. הרב דרוקמן מיהר להתקשר לרב פרץ ולדרוש שלא יצטרף

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/20 22:27 יט באייר התשפ

הרב רפי פרץ ינטוש את ימינה?
הרב פרץ., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מילה זו מילה: שר החינוך הרב רפי פרץ, נועד פעמים במהלך היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. אך בעוד שהפעם הראשונה הייתה ידועה ליו"ר ימינה, נפתלי בנט, הפעם השנייה נעשתה כבר מבלי ידעתו. הרב רפי פרץ הגיע לבית ראש הממשלה לאחר הכרזתו כי הרכיב ממשלה, שם הוצע לו להיכנס לממשלה לבד ויקבל את תיק ירושלים ומורשת.

הרב חיים דרוקמן מיהר להתקשר לרב פרץ לאחר שנודע על הפגישה השנייה ודרש ממנו "אל תצטרף בשום אופן לממשלה". כתגובה ענה הרב פרץ: אחשוב על זה אני פה בממתינה לא שומעים טוב ביי" כך דווח בחדשות 12.

מוקדם יותר היום נפגש הרב פרץ עם נתניהו שם עוד השיחה הייתה לגבי הצטרפות כל ימינה, כעת נראה שמדובר בקידום אישי. האבסורד גדול היות ויו"ר מפלגתו נאלץ להסתפק רק בשיחה טלפונית מול נתניהו, לאחר שמלשכת נתניהו נמסר כי לא נאותה לקבוע את הפגישה בין השניים. בנט ונתניהו סיימו את השיחה ללא הסכמות, כאשר החלו חילופי אשמה מה הוצע ומה לא.

מוקדם יותר, בסביבתו הקרובה של הרב פרץ, נמסר כי הם לא פוסלים את האפשרות שהוא יסכים להיכנס עצמאית לממשלת האחדות, גם אם הדבר כרוך בכך שימינה תישאר בחוץ. רבים בציונות הדתית חוששים שהרב רפי פרץ ינטוש שוב את החברים למפלגה שלו כמו בערב סגירת הרשימות, אז נטש את עוצמה יהודית על מנת לחבור לימין החדש.