יעלון קורא לגנץ לחזור בו: "עדיין לא מאוחר להתחרט על הטעות בניווט"

יו"ר תל"ם קרא ליו"ר כחול לבן לשוב מהחלטתו לחבור לממשלת אחדות תחת נתניהו: "כוונתך התמימה להתגייס לממשלת חירום פוגשת נוכלות צינית של נאשם שנמלט מספסל הנאשמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/20 08:23 יט בניסן התשפ

יעלון קורא לגנץ לחזור בו: "עדיין לא מאוחר להתחרט על הטעות בניווט"
גנץ ויעלון בימים טובים יותר , צילום: כיפה

יו"ר תל"ם והשני ברשימת יש עתיד-תל"ם, משה (בוגי) יעלון, קרא ליו"ר כחול לבן בני גנץ לחזור בו מהחלטתו להצטרף לממשלת חירום תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בני, כבר ברור שכוונתך התמימה להתגייס לממשלת חירום פוגשת נוכלות צינית של נאשם שנמלט מספסל הנאשמים", כתב יעלון בחשבון הטוויטר שלו. "אם תסכים לדרישותיו לביצור שלטונו, והפיכתו לשליט מעל החוק, תמעל בשליחות שאיחדה בינינו. עדיין לא מאוחר להתחרט על הטעות בניווט!".

נזכיר כי היום (ב') יסתיימו ימי המנדט של גנץ בהם הוא רשאי להרכיב ממשלה. יו"ר כחול לבן ביקש מהנשיא ריבלין הארכה של 14 יום להמשיך במאמצים להקמת ממשלת אחדות,אולם הנשיא סירב להעתר לבקשתו. בנוסף הוגיע ריבלין כי לא יעביר את המנדט לנתניהו, וזאת למרות שהוא מחזיק ב-59 ממליצים, אלא יעביר את המנדט לכנסת. בשלושת השבועות הקרובים כל חבר כנסת שיהיו לו 61 ממליצים יוכל להרכיב ממשלה. במידה ואף אחד לא יצליח מדינת ישראל תדרדר למערכת בחירות רביעית שתתקיים, ככל הנראה, בחודש אוגוסט.