איילת שקד: "מקווה שמיצינו את הבחירות לשנים הקרובות"

ח"כ שקד הודתה לפעילים בפוסט בפייסבוק, על העבודה במהלך הקמפיין חרף העובדה כי זו הייתה מערכת שלישית בתוך שנה: "במסירות אין קץ, על חשבון זמנכם החופשי, במקום להיות בבית עם המשפחה והילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/20 11:05 ח באדר התשפ

איילת שקד: "מקווה שמיצינו את הבחירות לשנים הקרובות"
איילת שקד, צילום: יחצ

ספירת הקולות טרם הסתיימה, אך הסיכומים כבר החלו. מפלגת ימינה, שירדה לשישה מנדטים, ולא צפויה לעלות גם בתוספת קולות המעטפות הכפולות, מתחילה לחשב את דרכה החדשה, עם תקווה שעדיין תוכל לקום ממשלה בה היא תהיה חלק.

ח"כ איילת שקד הודתה הבוקר (ד') לפעילי המפלגה בפוסט בפייסבוק: "חברים, תומכים ופעילים יקרים של הימין החדש, הבית היהודי, האיחוד הלאומי ובקיצור של ימינה". פתחה שקד במשפט ארוך שאולי מסכם את הבעיה העיקרית של המפלגה.

"למרות שהיה קשה שוב לצאת למערכת בחירות נוספת, התגייסתם כולכם למערכה ויחד חרשנו מדי יום את ארצנו האהובה, לאורכה ולרוחבה ממטולה ועד אילת, מבוקר עד ערב, לילות כימים, לעיתים בקור העז, לא ויתרתם והייתם עמי בסיורים, בכנסים, אירחתם בחוגי הבית, עברתם מדלת לדלת, שכנעתם והוצאתם אנשים מהבתים ב"זזים ימינה" (חיזקנו את הגוש), שכנעתם בטלפונים, בסרטונים, בהודעות קוליות וברשתות החברתיות. כל זאת עשיתם במסירות אין קץ, על חשבון זמנכם החופשי, במקום להיות בבית עם המשפחה והילדים.
ברצוני לומר לכם תודה על הכל. תודה מכל הלב על עבודת השטח המעולה, על הנחישות והאמונה בדרך, על המסירות, על ההתמדה, על שנתתם את הלב והנשמה".

שקד הביעה תקווה כי תקום ממשלת ימין: "אני מקווה שמיצינו את עניין הבחירות ל-4 השנים הקרובות.
על מנת שזה יקרה, עלינו קודם להשלים את מלאכת הקמת הממשלה כדי שנוכל לפעול להחלת הריבונות, להביא לשקט לתושבי הדרום והעוטף, להסיר חסמים, לחולל שינויים ורפורמות במערכת המשפט, בכלכלה, ברישוי עסקים קטנים, במגזר החקלאי ולהמשיך את כל המהפכות בהן התחלנו".