אולמרט תוקף: "נתניהו הוא שקרן ופלגן, אין דבר בו שאני סובל"

ראש הממשלה לשעבר התארח בכנס מעריב וירה לעברו של ראש הממשלה המכהן. בנוסף הוא מכחיש כי בקשתו למחיקת רישומו הפלילי קשורה לרצון לחזור לפוליטיקה: "ההרשעה לא היתה מוצדקת מלכתחילה"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/02/20 15:16 א באדר התשפ

אולמרט תוקף: "נתניהו הוא שקרן ופלגן, אין דבר בו שאני סובל"
אולמרט. יורה על נתניהו, צילום: תומר נויברג / פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מתארח האיום (ד') בכנס מעריב ומותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו. "הוא שקרן ופלגן, אין דבר אחד בו שאני סובל" יורה אולמרט במהלך הראיון עמו. "נתניהו פוגע באינטרסים השל מדינת ישראל. הביקורת שלי עליו היא אישית ונובעת  מתוך דאגה לישראל ובעקבות הנזק שהוא גורם לישראל. רוב העם לא אוהב אותו, לכן הוא לא יכול להרכיב ממשלה בישראל" הסביר.

במהלך הראיון, אולמרט נשאל אודות שיתוף הפעולה שלו עם ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, במסגרתו התנגד לתכנית המאה: "יש חלוקה בין נתניהו לביני. הוא נפגש עם הרוצחים ואני נפגש עם אבו מאזן, שנלחם בטרור", מסביר אולמרט וטוען, "גורמי הביטחון יגידו לכם את זה. אבו מאזן היחיד שמשתף פעולה עם גורמי הביטחון בישראל כדי שלא יהיה טרור. נתניהו, אגב, לא מקבל את עסקת המאה. הוא לא תומך בתכנית טראמפ, ואם הוא תומך בה שיודיע שהוא תומך בתכנית שמדברת על מדינה פלסטינית שמזרח ירושלים היא בירתה. בבקשה, שיודיע את זה. אם רוצים לבצע תכנית שלום כלשהי צריך לדבר עם מישהו. עם מי נדבר? יש שני מסלולים - לדבר עם חמאס, שאיתו מדבר נתניהו, או עם אבו מאזן".

לסיום דבריו, התייחס ראש הממשלה לשעבר לבקשתו למחוק את הרישום הפלילי לאחר העבירות שעבר, וטען כי אין קשר בין הבקשה לבין רצון לחזור לעולם הפוליטי: "אתם אמורים להסיק מבקשתי שהרשעה שלא הייתה מוצדקת מלכתחילה, 16 שנה לאחר שלכאורה בוצעה העבירה הזו - הגיע הזמן למחוק את הרישום הפלילי. פוליטיקה? מה זה קשור לפוליטיקה? אני רוצה להיות העורך הראשי של ג'רוזלם פוסט אחריך. אם לא יתנו לי, אלך למעריב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן