מקלב תוקף: "רון קובי פגע בקודשי ישראל וביסודות העם היהודי"

חבר הכנסת מטעם יהדות התורה תוקף את ראש עיריית טבריה לשעבר, שעתירתו נגד הדחתו לא התקבלה בבית המשפט העליון. שר הפנים דרעי שיגר מכתב לתושבי טבריה: "עברתם תקופה קשה - אני משוכנע שנעבוד קשה ונצליח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/20 10:58 כב בשבט התשפ

מקלב תוקף: "רון קובי פגע בקודשי ישראל וביסודות העם היהודי"
מקלב. תוקף את קובי, צילום: דוד כהן/פלאש 90

חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) תוקף היום (ב') בחריפות את ראש עיריית טבריה המודח, רון קובי. כזכור, מוקדם יותר החליט בית המשפט העליון על דחיית עתירתו של קובי ובכך למעשה הותיר את החלטת השר האלקין על כנה - והדחתו של קובי קיבלה קיבלה חותמת סופית. בתגובה להחלטת בג"ץ אומר מקלב "הציבור צריך להוקיע ולדחות את כל מי שפועל כמוהו"

"פעולותיו של קובי לא נגמר בעיר טבריה", הוסיף חבר הכנסת מטעם יהדות התורה, "הוא פגע בקודשי ישראל וביסודות העם היהודי. הכפיש והשמיץ הרבה קיטובים בעם". יש לציין כי בתקופת כהונתו של קובי, הוא אישר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בעיר טבריה, דבר אשר עורר את כעסם של דתיים רבים רבים בעיר. 

כזכור, החלטת הדחתו של ראש עיריית טבריה לשעבר נבעה מאחר והוא נכשל בהעברת תקציב העירייה, על אף שקיבל הארכה נוספת לצורך כך, מעבר לפרק הזמן הקצוב המקורי. כעת מי שתנהל את העיר היא הוועדה הממונה. שר הפנים אריה דרעי שיגר מכתב לתושבי טבריה והתייחס לסיטואציה המחודשת של העיר: "הוועדה הממונה שמנהלת את העיר מורכבת מפקידים בכירים ואנשי מקצוע מעולים, בראשם סמנכ"ל משרד הפנים מוני מעתוק. עברתם תקופה קשה - אני משוכנע שנעבוד קשה ונצליח".

שר הפנים אריה דרעי

דרעי. שלח מסר לתושביםצילום: Yonatan Sindel/Flash90

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן