דרישה בבית היהודי: להקדים את כינוס המרכז

חברי סניף פתח תקווה של הבית היהודי דורשים להקדים את כינוס המרכז, ולהעלות פתרונות נוספים למצב אליו נקלעה המפלגה. לדבריהם, בעקבות האיחוד עם עוצמה יהודית מצביעים רבים צפויים לעזוב את המפלגה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/01/20 12:15 ד בטבת התשפ

דרישה בבית היהודי: להקדים את כינוס המרכז
כינוס מרכז הבית היהודי. ארכיון, צילום: כיפה

חברי סניף הבית היהודי בפתח תקווה, כולל סגן ראש העיר איציק דעי, דורשים להקדים את כינוס מרכז המפלגה, שנקבע ליומיים בלבד לפני סגירת הרשימות לכנסת. במכתב ששלחו לחברי המרכז טוענים דעי וחבריו כי לאור ההתפתחויות הפוליטיות - כלומר, האיחוד עם עוצמה יהודית - מצביעים רבים טוענים כי לא יצביעו הפעם למפלגה, ויש לקדם אפשרויות נוספות.

"הציונות הדתית נמצאת בצומת דרכים קריטית להמשך דרכה, העיר פתח תקווה מהווה ריכוז גדול ביותר של הכיפות הסרוגות ומצביעי הבית היהודי", כתבו חברי סניף פתח תקווה.

"לאור הקולות שנשמעים בשטח בקרב המצביעים אשר מצהירים כי בקונסטלציה הנוכחית לא יצביעו לבית היהודי ובכדי שיהיה מספיק זמן כדי לבחון ולהחליט על אלטרנטיבות נוספות
אנו קוראים להקדים את כינוס המרכז כבר לתחילת שבוע הבא ולא לדחות אותה עד ליום לפני הגשת הרשימות מבלי יכולת למצוא ולהציג פתרונות נוספים.

"בנוסף יש לאשר את ההצעות בהצבעה חשאית".

על המכתב חתמו חברי סיעת הבית היהודי בפתח תקוה: איציק דיעי, סגן ראש העיר. גילה בן נאים וצבי בליץ, חברי הנהלת העיר. צביקה וישינגרד, חבר סיעת הבית היהודי.