הוסכם: הפריימריז בליכוד - בחנוכה

נתניהו ויו"ר מרכז הליכוד חיים כץ סיכמו על קיום הבחירות לראשות המפלגה ב-26.12, נר רביעי של חנוכה, בכפוף להכנות הלוגיסטיות. גדעון סער בירך על ההסכמה: "אקיים קמפיין חיובי, נקי וענייני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/19 12:27 יג בכסלו התשפ

הוסכם: הפריימריז בליכוד - בחנוכה
בנימין נתניהו וגדעון סער. ראש בראש, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יש הסכמה על מועד הפריימריז בליכוד. דובר הליכוד הודיע לפני הצהריים (ד') כי הושגה הסכמה על מועד הבחירות לראשות התנועה, בכפוף להכנות הלוגיסטיות, והן צפויות להתקיים ב-26 בדצמבר, יום חמישי, כ"ח בכסלו, נר רביעי של חנוכה.

הסיכום על התאריך הגיע לאחר שאמש דווח כי הבחירות יתקיימו בנר ראשון, בתחילת אותו שבוע, ובסביבתו של ח"כ גדעון סער, שיתמודד בפריימריז, התנגדו לכך.

ח"כ סער בירך על סיכום התאריך: "‏מברך על המועד המוסכם שנקבע לבחירות המקדימות לראשות הליכוד ב-26/12. מודה ליו״ר המרכז ח״כ חיים כץ על מאמציו להגיע למועד מוסכם. אקיים קמפיין חיובי, נקי וענייני ואציג בו סדר-יום לעתיד ישראל. יש צורך לאומי במפנה שיאפשר לסיים את המשבר הפוליטי המתמשך, להקים ממשלה חזקה ולאחד את עם ישראל". כתב סער בטוויטר.

מול ראש הממשלה נתניהו, המכהן כיו"ר הליכוד מאז חודש נובמבר 2005, למעלה מ-14 שנה, יתמודד ח"כ גדעון סער, שדחף בכל כוחו בשבועות האחרונים לקיום הפריימריז, ולראשונה מזה שנים רבות מציב אתגר לנתניהו בתוך תנועתו.

נכון לעכשיו אף ח"כ או חבר ליכוד לא הכריז על מועמדותו בפריימריז. על פי הסקרים שפורסמו בימים האחרונים, אם נתניהו יעמוד בראש הליכוד בבחירות הקרובות, המפלגה תזכה ליותר מנדטים, אך אם סער יעמוד בראשה, גוש הימין יתחזק.