דרעי משתלח: "ליברמן דורש מיליארדים עבור עולי חבר העמים - שלא משלמים מיסים"

יו"ר ש"ס הגיב לטענותיו של אביגדור ליברמן נגד המפלגות החרדיות, טען כי כחול לבן לא הציעו למפלגות החרדיות ארבעה תיקים, כדברי ליברמן, והשתמש ברטוריקה של יו"ר ישראל ביתנו כנגד עולי חבר העמים: "לא עובדים". ליברמן הגיב: "דברי הבל"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/12/19 16:10 ג בכסלו התשפ

דרעי משתלח: "ליברמן דורש מיליארדים עבור עולי חבר העמים - שלא משלמים מיסים"
אריה דרעי, צילום: פלאש 90

נראה שהבחירות כבר החלו, וההשתלחויות ההדדיות כבר כאן. יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, הגיב למתקפה של יו"ר ישראל ביתנו ליברמן על המפלגות החרדיות ועל ראש הממשלה נתניהו, וטען כי עולי חבר העמים, אותם מייצג ליברמן, לא עובדים ולא משלמים מיסים. כמו כן טען דרעי כי טענותיו של ליברמן, באשר להצעות שקיבלו המפלגות החרדיות מכחול לבן במסגרת המו"מ הקואליציוני, הן שקר.

לדברי דרעי, "ליברמן, די עם הספינים והשקרים. אנחנו בש"ס, בניגוד אליך, עקביים: תומכים בנתניהו לכל אורך הדרך. בני גנץ לא הציע לנו ארבעה שרים וכלל לא ישבנו איתו למו"מ".

יו"ר ש"ס טוען כי ליברמן ניסה לסחוט את ראש הממשלה נתניהו במו"מ הקואליציוני אחרי הבחירות בחודש אפריל: "להבדיל ממך דרשת וסחטת אחרי בחירות אפריל עם חמישה מנדטים, את תפקיד שר הביטחון, שר קליטה ועוד שר. בנוסף, בקשת את תיק ירושלים והתפוצות ותיק המודיעין".

עוד טען דרעי: "דרשת גם למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים שלא עובדים ולא משלמים מיסים. דרשת לפתוח במשרד הקליטה 17 נציגויות במדינות חבר העמים, מדינות שספק אם יש בהן יהודים בכלל. ועוד ועוד. אז איך יש לך עזות מצח להאשים את החרדים כסחטנים?"

ליברמן בתגובה: "דברי הבל"

בתגובה לדבריו של דרעי כתב ליברמן: "כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא. אולי זו תוצאה של העדר לימודי ליב"ה בחינוך החרדי. בפוסט שכתבתי אין מילה אחת על סחטנות חרדית. ההיפך, הטענות שלי הן לנתניהו והליכוד שנכנעים פעם אחר פעם ללחץ של המפלגות הלא ציוניות, כמו ש"ס ויהדות התורה.
בלי קשר, בכל דברי ההבל שכתבת לא מצאתי מילה אחת של אמת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן