כעס על מינוי בנט: "בליכוד יש אנשים טובים יותר"

האזינו: ח"כ יואב קיש לא מסתיר את אכזבתו ממינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון: "אני חושב שבליכוד יש אנשים טובים יותר כמו גלנט ודיכטר". על הצעת ליברמן: "מקרבת אותנו לבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/19 08:49 יב בחשון התשפ

כעס על מינוי בנט: "בליכוד יש אנשים טובים יותר"
ח"כ יואב קיש, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

מינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון הוצג בליכוד כאילוץ, כדי למנוע מהימין החדש להצטרף לכחול לבן ולישראל ביתנו, אך במפלגת השלטון כבר נשמעים קולות אחרים.

ח"כ יואב קיש, שהפסיד בשבוע שעבר בהצבעה החשאית על תפקיד יו"ר הסיעה, אומר הבוקר (א') לעופר חדד ביומן הבוקר של רדיו ירושלים כי "אני חושב שבנט באמת איש ראוי, אבל אני חושב שבליכוד יש אנשים טובים יותר כמו יואב גלנט ואבי דיכטר".

רגע לפני כניסת השבת הודיע ראש הממשלה נתניהו כי ימנה את נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון, וכי סיעת הימין החדש, על שלושת הח"כים שלה, תצטרף לסיעה אחת עם הליכוד.

ח"כ קיש התייחס גם לאולטימטום שהציב אמש אביגדור ליברמן, ששלח מסר לנתניהו וגנץ אמר כי "מי שלא יתפשר - אלך עם השני". קיש טוען כי האולטימטום מקרב את המדינה לבחירות נוספות: "אני לא רואה את בנימין נתניהו מפר את הבטחתו לבלוק. לכן אני לא רואה אותנו מגיעים לליברמן עם הסכמה. אני דווקא חושב שזה, צעד אחר צעד מקדם אותנו לבחירות".