עמיר פרץ תוקף: "לקח רצח רבין לא נלמד"

יו"ר העבודה מפנה את החיצים אל ראש הממשלה נתניהו, לאחר דבריו של מוטי קידר כי רבין לא נרצח על ידי יגאל עמיר: "נתניהו ותומכיו שוב עולים למרפסת בכיכר ציון". סתיו שפיר: "אין מוסר או קו אדום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/19 11:49 א בחשון התשפ

עמיר פרץ תוקף: "לקח רצח רבין לא נלמד"
עמיר פרץ, צילום: פלאש 90

בשמאל תוקפים הבוקר (ד') את אמירתו של ד"ר מוטי קידר, שאמר בהפגנת התמיכה בנתניהו אמש כי לא יגאל עמיר רצח את ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין, אלא "פוליטיקאי מרכזי" באותו זמן, ומפנים אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה נתניהו.

https://twitter.com/HacohenYossef/status/1189297236171198465

יו"ר מפלגת העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, אמר הבוקר כי "נתניהו ותומכיו שוב עולים למרפסת בכיכר ציון. הפה הוא פיו של קידר, אולי גם הטקסט, האווירה היא אווירת נתניהו. לקח הרצח לא נלמד וההסתה נמשכת".

פרץ הוסיף כי "לא ניתן יד לשכתוב ההיסטוריה על ידי מחנה שלם, אותו המחנה שההסתה שהוביל הביאה לרצח. מפלגת העבודה בראשותי תמשיך להלחם על דרכו של רבין, נמשיך להביא תקוה לעם בשני הדגלים: דגל השלום לצד דגל הצדק החברתי".

ח"כ סתיו שפיר (המחנה הדמוקרטי), כתבה כי "מפתיע שהרוצח בעצמו עוד לא הוזמן לשלוח נאום מהכלא כדי לגבות את טענת נתניהו על רדיפת מערכת האכיפה את "הימין". אין מוסר או קו אדום. איזה אמון אפשר לבנות עם ביבי? המשימה הכי חשובה היא להרחיק את האיש המסוכן הזה מכל מוקדי הכח