גנץ דחה את הצעתו של נתניהו - בימין לא נשארו חייבים

בתגובה קצרה בפייסבוק, סירב יו"ר כחול לבן למתווה נתניהו וכתב וכי בכוונתו להמתין לקבלת המנדט מהנשיא. הליכוד בתגובה: "גנץ שוב נכנע לתכתיבי ליברמן לפיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/19 17:16 יח בתשרי התשפ

גנץ דחה את הצעתו של נתניהו - בימין לא נשארו חייבים
בני גנץ, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו״ר כחול לבן חה״כ בני גנץ דחה את הצעת נתניהו, ואמר:
״קיבלתי היום הצעה שאי אפשר שלא לסרב לה. נמתין לקבלת המנדט מהנשיא  ונתחיל במשא ומתן רציני להקמת ממשלת אחדות ליברלית שתוביל לשינוי ותחזיר את התקווה לאזרחי ישראל״.

בליכוד מיהרו לנגח חזרה את גנץ על סירובו. בהודעה מטעם המפלגה נמסר: "גנץ נכנע שוב לתכתיבים של לפיד וליברמן - והפך לסרבן סדרתי המונע הקמת ממשלת אחדות לאומית. גנץ סירב למתווה הנשיא, סירב להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו, סירב למפגש בין צוותי המו״מ וכעת מסרב למתווה הפשרה של ראש הממשלה. לפיד-ליברמן וגנץ מובילים לממשלת מיעוט שנשענת על המפלגות הערביות וכשלא יצליחו גם בזה הם ידרדרו את המדינה לבחירות חדשות."

שרת התרבות והספורט, מירי רגב כתבה בדף הפייסבוק: "גנץ, ישראל לפני הכל? הצחקת, גנץ לפני הכל. הגיע הזמן שתסתכל לציבור בעיניים".

גם שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) התייחס הערב באירוע סוכות בקדימה לתשובת גנץ: "מתברר עכשיו שבני גנץ בכלל לא רוצה להיות ראש ממשלה - כל מה שהוא רוצה זה את ראשו של נתניהו". השר אקוניס הוסיף ואמר כי "הולך ומתבהר שגנץ ומפלגתו רוצים לחסל את רעיון האחדות ולדרדר את ישראל למערכת בחירות שלישית".

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן