המקורב לאיילת שקד שפנה למשפחת נתניהו

אלישיב עמיצור, מקורבה של יו"ר 'ימינה' ששימש כנהגה האישי, יצר קשר עם בני משפחת נתניהו והעביר מסרים שמטרתם להכשיר את את חזרתה של שקד לליכוד. שקד: "מי שהדליף את הדברים ניסה לפגוע בי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 08:36 כ באב התשעט

המקורב לאיילת שקד שפנה למשפחת נתניהו
איילת שקד, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

מי היה השליח של איילת שקד, שהעביר לכאורה מסרים בשמה לראש הממשלה ולמשפחתו, במטרה להשיג עבורה שריון בליכוד לקראת הבחירות? כזכור, שלשום דווח ב'הארץ' כי שליחים מטעמה של שרת המשפטים לשעבר העבירו מסרים לראש הממשלה כי שקד תדאג לתיקיו הפליליים אצל היועץ המשפטי מנדלבליט, בתמורה לשריונה בליכוד, ללא צורך בתקופת האכשרה של כשנתיים וחצי, שקד הכחישה בתוקף.

הבוקר (ד') מפרסם 'ידיעות אחרונות', כי מי שהעביר מסרים מטעמה של שקד למשפחתו של ראש הממשלה הוא מקורבה ומי ששימש במשך שנים כנהגה, ולאחר מכן כיועצה הפוליטי. אלישיב עמיצור. על פי הדיווח, מאז עזב את לשכתה של שקד לפני כשנה וחצי, וביתר שאת לאחר כישלון הימין החדש בבחירות האחרונות, עמיצור פקד אנשים לליכוד עבור שקד, נפגש עם פוקדים גדולים בליכוד ואף שוחח מספר פעמים עם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בניסיון ללחוץ על משפחתו לרכך את ההתנגדות לשקד ולהכשיר את הקרקע עבור שריונה בליכוד.

עמיצור צוטט בידיעה כאומר: "אני בקשר חברי איתה, אפילו סוג של אימהי, היא כמו אחות גדולה או מורת דרך בשבילי. אחרי הכישלון של הימין החדש 'החלפתי דיסקט', ועכשיו אני אומר בקול שאני חושב שהאישה הזאת צריכה להיות ראש ממשלה וזה צריך לקרות דרך הליכוד".

איילת שקד מסרה בתגובה כי "מדובר בדברי הבל שלא היו על דעתי ולא בידיעתי. מי שהדליף את הדברים ניסה לפגוע בי וב'ימינה', והשמאל שחוגג על הידיעה מנסה לפגוע בימין".