נתניהו על שקד: "ציפי לבני החדשה"

בישיבת קמפיין שקיים ראש הממשלה עם שרים וח"כים מהליכוד, הציע שר החינוך לשעבר אסטרטגיה לתקיפת המפלגות שמימין לליכוד. במקביל דווח כי נתניהו תוקף ומתדרך נגד שקד, וטוען כי תעשה הכל כדי שלא ירכיב ממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 20:35 יב באב התשעט

נתניהו על שקד: "ציפי לבני החדשה"
נתניהו וסער. הפסקת אש או איחוד כוחות?, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

נתניהו נגד שקד, גדעון סער נגד שקד ובנט. בחדשות 12 הובאו הערב (ג') ציטוטים מישיבת קמפיין של הליכוד, שהתקיימה מוקדם יותר היום, בה השתתפו שרים וח"כים מהמפלגה, בראשותו של ראש הממשלה נתניהו, ודנו בה על אסטרטגיות שונות בקמפיין לקראת הישורת האחרונה של מערכת הבחירות.

האזינו להקלטות מישיבת קמפיין הליכוד: 

השר לשעבר ומי שסומן על ידי ראש הממשלה כיריבו במפלגה, ח"כ גדעון סער, דיבר על הדרך הנכונה, לדעתו, לתקוף את המפלגות שמימין לליכוד:  "אני חושב שצריך לפרמט את זה לאופן הבא: 'מי שמצביע לעוצמה יהודית או זהות – עושה מעשה חסר אחריות, כי הם לא יעברו את אחוז חסימה'; 'מי שמצביע לבנט ושקד מצביע לאנשים חסרי אחריות – כי הם לא לקחו את עוצמה יהודית וזהות'". אמר סער.

במקביל, דווח ב'כאן' כי נתניהו תקף את יו"ר 'ימינה', איילת שקד, בשיחות סגורות, ואמר כי "היא ציפי לבני החדשה, קופצת ממפלגה למפלגה", ובהמשך תדרך בכירים בליכוד לתקוף אותה. בסביבת נתניהו טוענים כי אם 'ימינה' תקבל יותר מעשרה מנדטים, שקד "תעשה הכל" כדי שנתניהו לא ירכיב את הממשלה הבאה.