גורמים בליכוד נגד גדעון סער: "רק רוצה להפיל את נתניהו"

במפלגתו של ראש הממשלה תקפו בחריפות את חברם למפלגה וטענו כי "בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו, הוא לא נותן לו אפילו רגע אחד של אשראי". סער בתגובה: "מגוחך. אמשיך לומר את דעותיי"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 06/05/19 10:26 א באייר התשעט

גורמים בליכוד נגד גדעון סער: "רק רוצה להפיל את נתניהו"
חיוכים כבר אין שם. נתניהו וסער, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

בליכוד לא אהבו את דברי הביקורת של גדעון סער על הפסקת האש, וגורמים בסיעה טענו הבוקר (ב') כי הוא מנסה לפגוע בראש הממשלה

"גדעון סער רק רוצה להפיל את נתניהו", אמרו הגורמים בתדרוך לכתבים וציינו כי "מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא".

לדבריהם, "בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו, גדעון סער לא נותן אפילו רגע אחד של אשראי לראש הממשלה ומצטרף מיד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין".

סער הגיב להאשמות נגדו וצייץ בטוויטר: "מגוחך ברמה של עלילת 'מזימת המאה'. אמשיך לומר את דעותיי בנושאים הלאומיים המרכזיים ואף להיאבק עליהן ללא מורא. זאת מהות השליחות שהוטלה עלי ע"י חברי הליכוד".

מוקדם יותר הוא תקף את הפסקת האש מול חמאס ואמר כי "הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".