בן גביר: "אם הייתי דואג לעצמי הייתי לוקח את המקום השמיני שהציעו לי"

בכיר עוצמה יהודית דחה את ההצעה להשתלב במקום השמיני, וטוען כי קיבל הצעות להיות סגן שר או יו"ר ועדה: "כמו שזה מסתמן כרגע אנחנו רצים עם מפלגת נעם"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 31/07/19 12:09 כח בתמוז התשעט

בן גביר: "אם הייתי דואג לעצמי הייתי לוקח את המקום השמיני שהציעו לי"
איתמר בן גביר, צילום: עוצמה יהודית

איתמר בן גביר קיים היום (ד'), שידור לייב בעמוד הפייסבוק, והתייחס למשא ומתן לאיחוד בימין. לדבריו, "ג'ובים פחות מעניינים אותי. הציעו לי להיות סגן שר, יו"ר ועדה, כל מיני תופינים. הדבר היחיד שמעניין אותי זה ייצוג לעוצמה יהודית".

בן גביר סיפר כי הסכים לקבל את המקומות ה-5 וה-11 ברשימת הימין המאוחד, אך הם סירבו. הוא פנה לראשי איחוד הימין ואמר "תתנו לעוצמה יהודית את המעט שבמעט".

"כמו שזה מסתמן כרגע זה לא יקרה. אנחנו הולכים להציל את קולות הימין בריצה משותפת עם מפלגת נעם. אני זה לא נעם, עוצמה יהודית זה לא נעם, אבל אנחנו הולכים בגוש טכני". אמר בן גביר.

על אפשרות של חיבור עם מפלגת זהות אמר בן גביר: "אני מאוד מעריך את פייגלין, עשינו דברים רבים ביחד, אבל צריך לומר את האמת. בענייני הצביון היהודי של המדינה, הוא לא איתנו".

בימין המאוחד הציעו לעוצמה יהודית את המקום השמיני והמקום ה-13, השייכים מבחינת הסכם האיחוד לבית היהודי-האיחוד הלאומי, אך נראה כי במפלגה דוחים את ההצעה.