נתניהו עדיין אופטימי: "ניתן להגיע להסכמה על הרפורמה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו באירוע הרמת כוסית לרגל ראש השנה עם עובדי משרדו: "אני מאחל לכולנו שבשנה הזאת תהיה יותר אחדות בעם, פחות פילוג בתוכנו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/09/23 13:29 כז באלול התשפג

נתניהו עדיין אופטימי: "ניתן להגיע להסכמה על הרפורמה"
נתניהו מרים כוסית, צילום: חיים גולדברג פלאש 90

במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקיים היום (ד׳) אירוע הרמת כוסית לרגל ראש השנה עם עובדי משרד ראש הממשלה באירוע נכחו מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, יו"ר ועד העובדים סילבי מרדכי, מנהלת תחום רווחה רות יצחקי, הסגל הבכיר ועובדות ועובדי המשרד.

הנאום האופטימי של נתניהו

ראש הממשלה נתניהו אמר בהרמת הכוסית: אני מאחל לכולנו שבשנה הזאת תהיה יותר אחדות בעם, פחות פילוג בתוכנו, וזה מתחיל בזה שאנחנו זוכרים כולנו, או לפחות רובנו, שאנחנו עם אחד, עם מדינה אחת, עם צבא אחד, עם עבר משותף ועתיד משותף. בדמוקרטיה תמיד יש חילוקי דעות, זה האופי של דמוקרטיה. אבל אם מסכימים להסכים, ניתן להגיע להסכמה. וזאת השאיפה שלנו. אני חושב שזה אפשרי.

"מתכוונים לשלום עם ערב הסעודית"

על שלום אפשרי עם סעודיה אמר נתניהו: "במקביל יש לנו גם הזדמנות טובה, וההזדמנות הזאת תהיה; אחרי שהשגנו את הסכמי אברהם, אנחנו עמלים ביחד עם ידידינו האמריקנים להרחיב את מעגל השלום באופן שישנה את פניה של ישראל, את פני המזרח התיכון, ובמידה רבה את פני העולם.

מוחמד בן סלמן, חלון הזדמנויות של מספר חודשים

מוחמד בן סלמן, חלון הזדמנויות של מספר חודשים, צילום: shutterstock

אנחנו מתכוונים לשלום עם ערב הסעודית, מה שיסלול את הדרך להפוך את כל האזור הזה למסדרון ענק של תשתיות חיוניות. ישראל הופכת לראש גשר לעולם. זה שינוי עצום, אתם תרגישו את זה כל אחד ואחת מכם.

יש פה עתיד גדול מאוד, ואם הוא יתממש, הוא יתממש בשנה הזאת. זאת ברכה גדולה - תחל שנה וברכותיה, וזאת ברכה גדולה מאוד. אנחנו עובדים במרץ למען המדינה שלנו, שיש לה עתיד מזהיר, ואני מקווה גם שנה נהדרת לפנינו. תודה רבה לכולכם".