התגובה של נתניהו לסערת הנשקים: "אין גבול לפייק - מימשנו החלטה של גנץ"

ראש הממשלה מנסה לעצור את המשבר בקואליציה ופרסם הבהרה לדיווח כי נשקים וכלי רכב משוריינים הועברו לרשות הפלשתינית באישור ישראל: "זה מה שנעשה, לא שריוניות, לא טנקים, לא קלצ'ניקובים, לא שום דבר"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/09/23 12:24 כז באלול התשפג

התגובה של נתניהו לסערת הנשקים: "אין גבול לפייק - מימשנו החלטה של גנץ"
נתניהו, , צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב לראשונה לסערת כלי הנשק שלכאורה הועברו לרשות הפלשתינית באישור ישראל, נתניהו מנסה לבלום את הכעס של סמוטריץ' ובן גביר על ההחלטה ומכחיש כי זאת הייתה החלטה של ממשלתו.

נתניהו: אין גבול לפייק

נתניהו אמר: "אין גבול לפייקניוז, אז הנה העובדות, מאז שקמה הממשלה הזאת, היא לא העבירה אף כלי נשק, אפילו לא אחד לרשות הפלסטינית. מה שכן נעשה זה לממש החלטה שהתקבלה על ידי שר הביטחון בני גנץ (בממשלת בנט-לפיד) בינואר 22, להעביר מספר כלי רכב ממוגנים כדי להחליף כלי רכב ממוגנים אחרים שהתיישנו".

ראש הממששלה הוסיף: "זה מה שנעשה, לא שריוניות, לא טנקים, לא קלצ'ניקובים, לא שום דבר, אז לפעמים גם הפייקניוז לא ממוגן, וטוב שאנחנו מנקבים את השקר הזה".

האיום של סמוטריץ' ובן גביר

ההבהרה של ראש הממשלה מגיעה אחרי שמוקדם יותר היום (ד') דווח כי ההערכה בסביבת סמוטריץ׳ שצעדי חימוש הרש"פ כמו גם הצעדים בבית הנשיא הם תשלום לבני גנץ כדי להקים יחד איתו ממשלת שמאל שתחתור להחייאת הסכמי אוסלו.

בן גביר זעם על החלטה גם הוא ואמר הבוקר: "אדוני ראש הממשלה, אם לא תתחייב בקולך שהפרסומים אודות העברת אמל"ח למחבלי הרשות הפלסטינית הם שגויים - יהיו לכך השלכות. אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם".