טלי גוטליב ציטטה פסוק: "אני רואה למרחוק"

חברת הכנסת מהליכוד הגיבה להצעות הפשרה בנוגע לרפורמה המשפטית ותקפה את נתניהו: "הסתיימו להם הימים שבהם נתניהו מכתיב בצורה טוטלית את הכול וכולם סרים למרותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 08:57 יט באלול התשפג

טלי גוטליב ציטטה פסוק: "אני רואה למרחוק"
טלי גוטליב, צילום: Flash90

בשבועות מאז יצאה הכנסת לפגרה, בקואליציה התכוננו למושב הבא ולהמשך החקיקה המשפטית - אחרי שהעבירו את צמצום עילת הסבירות במושב האחרון. אמש נחשף כי בבית הנשיא חודשו השיחות בין הצדדים במטרה למנוע משבר חוקתי, והבוקר (ג') חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה את מדיניותו של נתניהו.

"לא מתכוונת ולא התכוונתי לעולם לשחק את המשחק הפוליטי הרגיל"

"לא רוצה להגיד אמרתי לכם", פתחה גוטליב ראיון ברדיו 103FM, "אני רואה למרחוק, ברוך ה', כמובן ה' שפתי תפתח ופי יגיד תהילתך". היא המשיכה ואמרה כי "אני אומרת לכם שאני לא מתכוונת ולא התכוונתי לעולם לשחק את המשחק הפוליטי הרגיל, ואם אני רואה משהו אני אומר אותו".

"לפני חמישה חודשים אמרתי שנתניהו החליט שהרפורמה מתה. קיבלתם רמזים שהוא שלח את דרמר לאהרון ברק. מה שמפריע לי אצל נתניהו, כמו שאמרתי בישיבת סיעה שהודלפה: 'תפסיקו לשקר את הציבור'. מותר לנתניהו כראש ממשלה לשקול שיקולי רוחב - אין רפורמה, צא לציבור ותאמר את הדבר הזה".

גוטליב: "זה לעג לרש. הסתיימו להם הימים שבהם נתניהו מכתיב בצורה טוטלית את הכול וכולם סרים למרותו"

גוטליב סיימה ואמרה כי "מה שקורה פה זה כלום, זה לא רפורמה ולא שום דבר. זה לעג לרש. הסתיימו להם הימים שבהם נתניהו מכתיב בצורה טוטלית את הכול וכולם סרים למרותו".