הפגנות מול חופשתו של נתניהו - שפגש במלון אורח לא צפוי

ראש הממשלה נתניהו הגיע למלון הנופש במושב רמות שם חיכו לו המפגינים מתנגדי הרפורמה. אורח לא צפוי נופש עם נתניהו באותו מלון - חבר הכנסת אוהד טל שנמצא שם יחד עם משפחתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 22:25 כז באב התשפג

הפגנות מול חופשתו של נתניהו - שפגש במלון אורח לא צפוי
נתניהו מגיע לבית המלון, היום, צילום: David Cohen/Flash90

עשרות רבות של מפגינים חיכו לראש הממשלה נתניהו בסמוך לכפר הנופש שביישוב רמות אליו הגיע לחופשה משפחתית יחד עם אשתו שרה נתניהו. לאחר הסאגה סביב חופשתו בשבוע שעבר ביישוב נווה אטי"ב בגולן, הפעם נרשמה כניסה חלקה יותר של נתניהו למלון, אם כי המפגינים הרבים נמצאים בסמוך מאוד לכניסה.

המפגינים מול מלונו של נתניהו צילום: נתן אלבז

האורח הבלתי צפוי שנתניהו פגש

צירוף מקרים נרשם כאשר מי שנופש גם הוא יחד עם נתניהו באותו המלון, הוא חבר הכנסת אוהד טל מהציונות הדתית. טל נופש במלון יחד עם משפחתו כשהם חווים גם כן את ההפגות של מתנגדי הרפורמה המשפטית.

המפגינים מול מלונו של נתניהו

המפגינים מול מלונו של נתניהו צילום: נתן אלבז

תושבי היישוב ביקשו מנתניהו לא להגיע

כזכור, גם החופשה הזו לא עברה בשקט מוחלט כאשר בני הזוג נתניהו דחו את הגעתם למלון ביממה. החופשה נדחתה ביום בעקבות פגישתו הדחופה עם הרמטכ"ל הלוי, בסביבתו של ראש הממשלה הסבירו כי דחיית הנופש אינה בשל המחאה אלא בעקבות פגישות עבודה הכרחיות של נתניהו. עוד לפני הגעתו של נתניהו למקום, חלק מתושבי רמות שיגרו מכתב לשב"כ, למשטרה ולמשרד ראש הממשלה ובו הסבירו כי הם מתנגדים לביקור בטענה שהוא עשוי לפגוע בפרנסתם.