יצחק קרוייזר: "אנחנו צריכים לתת דין וחשבון ולא לתרץ תירוצים"

חבר הכנסת יצחק קרוייזר מסביר בראיון ל"חדשות כיפה" כי האחריות למצב הביטחוני נמצאת על חברי הקואליציה ודורש לצאת למבצע נרחב ביהודה ושומרון. על מידורו של בן גביר מהערכת המצב אתמול הוא אומר: "נשמיע את הקול שלנו גם מחוץ לדיונים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/06/23 18:02 ב בתמוז התשפג

יצחק קרוייזר: "אנחנו צריכים לתת דין וחשבון ולא לתרץ תירוצים"
יצחק קרוייזר, דורש מבצע צבאי, צילום: חדשות כיפה

חבר הכנסת יצחק קרוזייר מעוצמה יהודית מגיב לפיגוע הקשה אתמול (ב') ואומר ל"חדשות כיפה": "התחושות מאוד קשות, זה במשמרת שלנו ואנחנו צריכים לתת את הדין והחשבון ולא לתרץ תירוצים". קרוייזר התייחס גם לעובדה לראש מפלגתו לא זומן להערכה הבטחונית אמש ואמר: "נמשיך להשמיע את קולנו".

חה"כ קרויזר, דורש לצאת למבצע צילום: חשות כיפה

"זה תפקידנו לספק את הביטחון המינימלי ביהודה ושומרון"

כפי שהצהיר ראש מפלגתו, קרוייזר דורש יציאה למבצע רחב היקף: "אנחנו דורשים מראש הממשלה ושר הביטחון לתת לצה"ל לנצח ולהכריע את ארגוני הטרור ולהכריז על מבצע צבאי נרחב ביהודה ושומרון כי לתושבים שם מגיע לחיות בביטחון בדיוק כפי שמגיע לילדים בשאר מדינת ישראל וזה מחובתנו וזה תפקידנו לספק את הביטחון המינימלי בכבישי יהודה ושומרון" הוא אומר.

"הצבא התאמן לכך, יש בו רוח לחימה ויש בו רוח קרב והוא יצטרך לקבל את הפקודה הברורה לנצח ולהכריע את ארגוני הטרור ולעשות את זה כנגד כל מי שיקום כנגדנו וינסה לשבש את אורח החיים במדינת ישראל" אומר חה"כ קרוייזר ודורש הפעלה נרחבת של הצבא: "להפעיל את כוחות הביטחון כמו שהם יודעים לעשות ולא רק להפעיל את הכוחות המיוחדים, מה שנדרש בדיוק כפי שהיה בחומת מגן.

בן גביר, לא זומן להערכת המצב. צילום: Ben Hakoon/Flash90

"יש מי שמפחד לשמוע את דעתו של השר בן גביר"

על העובדה שיו"ר מפלגתו השר בן גביר לא זומן אמש (ג') להערכת המצב בפיקוד מרכז הוא אומר: "לצערי הרב ראינו שיש מי שמפחד לשמוע את דעתו של השר בן גביר שאומר בצורה ברורה וחדה שנדרשת פעולה צבאית חזקה. אלו אותם אמירות ששמענו גם במהלך המבצע בעזה, אנחנו דרשנו את השימוש בסיכולים ממוקדים וראינו שהכלי הזה הופעל ונתן תוצאות מעולות בעזה. מי שלא אוהב לשמוע את דעתו של השר בן גביר בקבינט, ישמע את הקול שלנו גם מחוץ לדיונים בקבינט"