גנץ משיב לנתניהו: "נרעיד את המדינה"

לאחר שראש הממשלה הצהיר כי הרפורמה המשפטית תחזור, מגיב יו"ר המחנה הממלכתי: "נתניהו שוב שיכור כוח". עוד הוסיף: "מדינת ישראל נפלה שבי בידי קואליציה קיצונית" | נתניהו נשאל האם הרפורמה תחזור וענה: "ודאי"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 24/05/23 11:29 ד בסיון התשפג

גנץ משיב לנתניהו: "נרעיד את המדינה"
בני גנץ, "נרעיד את המדינה", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משיב לנתניהו: לאחר לילה ארוך בו העבירה הקואליציה את תקציב המדינה וחוק ההסדרים, התפנה ראש הממשלה להתבטא גם על נושאים נוספים שעל סדר היום. לאחר שנשאל על המשך קידום הרפורמה המשפטית וענה שהרפורמה תקודם, משיב בני גנץ ומזהיר: "נרעיד את המדינה".

"נרעיד את המדינה ונעצור אותה"

"אני מבין שנתניהו שוב שיכור כוח", כתב גנץ בטוויטר, "אחרי שהעביר תקציב שיתפוצץ לכולנו בפנים. אני מזכיר לנתניהו, שטיפשות היא לחזור על אותה פעולה ולצפות לתוצאות אחרות. אם ההפיכה המשטרית תחזור לשולחן - נרעיד את המדינה ונעצור אותה". עוד אמר גנץ: "מדינת ישראל נפלה שבי בידי קואליציה קיצונית ששמה את כלכלת ישראל והחברה הישראלית על מזבח הפוליטיקה".

נתניהו, הרפורמה תחזור?.

נתניהו, הרפורמה תחזור?. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנסים להגיע להבנות, מקווה שגם נצליח

בצאתו ממליאת הכנסת, אמר נתניהו במענה לשאלה אם יקדם עתה את הרפורמה המשפטית: "ודאי, מנסים להגיע להבנות, מקווה שגם נצליח". על העברת התקציב אמר נתניהו: "אני מתפתה להשתמש במינוח ששמעתי פה בהזדמנות אחרת, זהו שחר של יום חדש, זה יום טוב לאזרחי המדינה, עכשיו נוריד את יוקר המחיה". נתניהו הוסיף כי ההצבעות על התקציב ערכו 12 שעות פחות ממה שתוכנן והוסיף: "הקואליציה יודעת לעבוד והיא תהיה פה 4 שנים".