הרפורמה המשפטית חוזרת? נתניהו: "ודאי, אבל מנסים להגיע להבנות"

רגע אחרי שהתקציב עבר, התייחס נתניהו להמשך קידום הרפורמה המשפטית והצהיר כי היא תימשך, אך הביע תקווה להצלחת המשא ומתן עם האופוזיציה. על העברת התקציב: "הקואליציה תהיה פה 4 שנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 09:33 ד בסיון התשפג

הרפורמה המשפטית חוזרת? נתניהו: "ודאי, אבל מנסים להגיע להבנות"
נתניהו, הרפורמה תחזור?., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ממשיכים לרפורמה המשפטית: בתקופה האחרונה, לקראת העברת תקציב המדינה, הוזזה הרפורמה המשפטית אל מוץ לסדר היום של הממשלה. אך עתה עם העברת התקציב ועל רקע המשך השיחות בבית הנשיא, אומר נתניהו כי הרפורמה תחזור סדר היום של הממשלה, את הדברים אמר לעיתונאי מוטי קסטל.


 

מנסים להגיע להבנות, מקווה שגם נצליח

בצאתו ממליאת הכנסת, אמר נתניהו לקסטל במענה לשאלה אם יקדם עתה את הרפורמה המשפטית: "ודאי, מנסים להגיע להבנות, מקווה שגם נצליח". על העברת התקציב אמר נתניהו: "אני מתפתה להשתמש במינוח ששמעתי פה בהזדמנות אחרת, זהו שחר של יום חדש, זה יום טוב לאזרחי המדינה, עכשיו נוריד את יוקר המחיה". נתניהו הוסיף כי ההצבעות על התקציב ערכו 12 שעות פחות ממה שתוכנן והוסיף: "הקואליציה יודעת לעבוד והיא תהיה פה 4 שנים".

קואליציה שהיא משפחה

הקואליציה, התקציב עבר.  צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

יש תקציב מדינה 

בתום לילה של הצבעות, הצביעו חברי הכנסת ואישרו את תקציב המדינה לשנתיים הקרובות ברוב של 64 תומכים מול 56 מתנגדים, גם חוק ההסדרים הנלווה לתקציב עבר. תקציב המדינה לשנת 2023 יעמוד על כ-484 מיליארד שקל וב-2024 על כ-514 מיליארד שקל.