בכירים בקואליציה במתקפה על בן גביר: "אולי באמת עדיף שיפילו את הממשלה"

הפיצוץ בקואליציה מחריף הערב עם הודעה חריפה של בכירים בקואליציה נגד איתמר בן גביר: "אכפת לו יותר מסיקור תקשורתי מאשר לשמור על ממשלת הימין"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/05/23 17:16 כו באייר התשפג

בכירים בקואליציה במתקפה על בן גביר: "אולי באמת עדיף שיפילו את הממשלה"
נתניהו ובן גביר | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המשבר סביב התקציבים לנגב ולגליל נמשך, אחרי ההחלטה של השר לביטחון לאומי להחרים את ההצבעות במליאת הכנסת, הקואליציה רושמת שני הפסדים במליאת הכנסת ובכירים בקואליציה תוקפים את בן גביר.

בכירים בקואליציה על בן גביר: "הציבור יעיף את מי שהפיל את ממשלת הימין"

בכירים בקואליציה זועמים על בן גביר ואומרים הערב (ד'): לאיתמר בן גביר אכפת יותר מסיקור תקשורתי מאשר לשמור על ממשלת הימין ושלמות הקואליציה. בממשלה פותרים בעיות יחד, ובניגוד לספינים שלו, הוא לא היחיד שאכפת לו מהנגב והגליל. אולי באמת עדיף שיפילו את הממשלה, נלך לבחירות, והציבור יעיף את מי שהפיל את ממשלת הימין. עליית ממשלת שמאל תהיה על ראשו.

מוקדם יותר נכנס איתמר בן גביר לפגישה אצל נתניהו, במהלך הפגישה אמר נתניהו לבן גביר: ": אתה צודק, צריך למצוא פיתרון", אבל הפגישה הסתיימה ללא תוצאות ובעוצמה יהודית מסרו: :תושבי הנגב והגליל והפריפריה חשובים לא פחות ממשמעת קואליציונית".

כזכור, בישיבת הממשלה בתחילת השבוע שעסקה בתקציב הנגב, אמר וסרלאוף: "אני מאוכזב וכועס, בכל דיון, התקציב יורד ויורד. לבצלאל קל לנהל משא ומתן עם עצמו". עוד אמר, " זה פגיעה בנגב, בגליל, נשארו רק 14% יהודים בגליל, אנחנו רוצים לייהד את הנגב והגליל אבל בלי תקציב לא נוכל לעשות את זה, זו גם הפרת הסכם של מה שהבטיחו לנו, מקווה שהתקציב לא יעבור כמו שהוא".