בחירות 2022

בנט: זאת הממשלה שצריכה לקום אחרי הבחירות

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט אמר היום בפתח ישיבת הממשלה המיוחדת לאישור ההסכם הימי עם לבנון כי אחרי הבחירות צריכה לקום ממשלת אחדות רחבה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/10/22 10:56 ב בחשון התשפג

בנט: זאת הממשלה שצריכה לקום אחרי הבחירות
בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חמישה ימים לבחירות לכנסת ה-25, ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט שובר שתיקה ומספק התבטאות פוליטית נדירה על היום שאחרי הבחירות. בנט אמר לעיתונאים בפתח ישיבת הממשלה כי צריכה לקום ממשלת אחדות רחבה. 

"יום אחרי הבחירות הדבר הנכון לעשות הוא להקים ממשלת אחדות רחבה על בסיס המפלגות הגדולות וכל מפלגה שמכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית", אמר בנט והוסיף: "אסור שבבחירות האלה יהיו מפסידים, כל עם ישראל יכול לנצח - בעת הזאת אנחנו זקוקים לאחדות".

בפתח ישיבת הממשלה לאישור ההסכם אמר ראש הממשלה יאיר לפיד, "זהו הסכם שמחזק ומבצר את בטחון ישראל ואת חופש הפעולה שלנו מול חיזבאללה והאיומים מצפון. יש קונצנזוס נדיר בכל מערכות הבטחון על החיוניות של ההסכם. שר הבטחון בני גנץ, צה"ל, מוסד, שב"כ והמל"ל, כולם כאחד חתומים על המהלך ועל תרומתו לבטחון ישראל ולצרכים המבצעיים שלנו.

זהו הישג מדיני, לא כל יום מדינת אוייב מכירה במדינת ישראל, בהסכם כתוב, למול כל הקהיליה הבינלאומית. לא כל יום ארצות הברית וצרפת מתייצבות מאחורינו ומעניקות ערבויות בטחוניות וכלכליות להסכם".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368