ההודאה של הדר מוכתר עלולה לסבך אותה עם רשות המסים

יו"ר צעירים בוערים השיבה לביקורת נגדה והודתה כי יש בבעלותה דירה, אלא שהדבר עלול לסבך אותה עם רשות המסים. מי שעלול לשלם את המחיר הוא אביה של מוכתר שרכש עבורה את הדירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 12:17 כג באלול התשפב

ההודאה של הדר מוכתר עלולה לסבך אותה עם רשות המסים
מוכתר בכנסת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי". כך כתבה אתמול יו"ר צעירים בוערים, הדר מוכתר, בחשבון הטוויטר שלה, זאת בעקבות מסמך שפרסם "הצל" מוקדם יותר בו הוא מוכיח כי בבעלותה דירה.

"בישראל היום" פורסם היום (ב') כי בהמשך לדבריה של מוכתר על הדירה ששרכש לה אביה, כי האב עשוי לכאורה להידרש לשלם את ההפרשים הנצרכים בין מי שיש ברשותו דירה יחידה לדירה שניה - כולל קנסות והצמדות כנדרש.

על פי הדיווח מקור בכיר ברשות המיסים הודה כי הנושא של קניית דירות בין בני משפחה מצוי, ובגלל שמדובר ביחסים בתוך המשפחה שלא ניתן להוכיחם - לרוב פשוט מוותרים. ההבדל מצוי בהודאתה של מוכתר ששיי ברשותה דירה, קרי מוכתר, חייבת לקבל הכנסה ממנה דבר אשר לכאורה לא קורה כאן.

הצל זועם על הדר מוכתר: "אבוש קנה לה דירה בחיפה, אני שונא שקרנים"

כזכור, אתמול יואב אליאסי, המוכר בכינוי "הצל", פרסם בחשבון הפייסבוק שלו סרטון בו הוא חושף מסמך, לפיו למוכתר יש דירה בבעלותה, וייתכן כי דבריו הקשים של הצל גרמו למוכתר להחליט שלא להתראיין יותר.

"הגברת הצעירה הזאת שלא יודעת מה זה אין ורוצה לייצג אותנו אבל נולדה עם כפית זהב בפה", אמר הצל בזעם. "היא לא יודעת כמוני מה זה לחפש אוכל בפח. היא מנצלת בציניות את המילה 'דירה' כי היא יודעת שזה הטריגר שלנו. לבחורה מגיל 19, בזמן שאתם נאבקים על החיים שלכם, אבוש קנה לה דירה בחיפה". 

בסיום הסרטון, אמר הצל בכעס רב: "מה זו החרטה הזאת? זה מקבל במה בטלוויזיה ללא הפסקה. משקרים לנו בפנים. ח'אלס עם הדבר הזה. אין לי כלום נגדה אבל אני שונא שקרנים, ואת גברת, קרנית". 

מוכתר השיבה להאשמה של הצל, בחשבון הטוויטר שלה: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת.אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".

הדר מוכתר בראיון באולפן כיפה: